شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#ورزش کشور

پولادگر: فدراسیون‌ها بال پرواز ورزش کشور هستند

پولادگر: فدراسیون‌ها بال پرواز ورزش کشور هستند

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای گفت: فدراسیون‌ها دو بال پرواز ورزش کشور هستند و در خیلی از مسابقات و برنامه‌های مهم این فدراسیون بودند که به کمک ورزش آمدند و آبروی ورزش را حفظ کردند.

به گزارش خبرگزاری برنا و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، سیدمحمد پولادگر در دومین روز گردهمایی مدیران کل ادارات ورزش ‌و جوانان سراسر کشور ضمن تسلیت درگذشت تعدادی از هموطنان کشورمان در حادثه متروپل و آرزو صبر برای خانواده داغداران در جمع حاضرین گفت: تجربه نشان می دهد هر وقت تعامل و همکاری بین ادارات کل و فدراسیون ها نباشد، ورزش دچار مشکل می شود و همین امر موجب محقق نشدن انتظارات ما از ورزش خواهد شد.

وی ادامه داد: از زمان حضورم در معاونت قهرمانی و حرفه ای وزارتخانه، جلسه حکمیت بین ادارات کل استان ها و فدراسیون ها بیشترین وقت ما را به خود اختصاص داده و این موضع موجب شد تا کمتر در زمینه های دیگه بتوانیم فعالیت کنیم.

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان نقش شهرداری ها را در توسعه ورزش پر رنگ دانست و افزود: ادارات کل استانها باید از ظرفیت ورزش شهرداری ها استفاده کنند و با کمک نیروی های مسلح و آموزش و پرورش می توان خیلی از مشکلات ورزش را حل کرد و به شخصه کمتر دیدم ادارات کل استانها کمتر از این ظرفیت ها استفاده کند.

پولادگر در پایان با اشاره به گذشت 2 ماه از حضورش در معاونت قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان، اظهار داشت: عهد میبندم در باقی ماه های خدمتم با تمام توان، با کمک روسای فدراسیون ها و مدیران کل استانی پشتوانه خوبی برای تیم و ورزش کشور باشیم و ورزش را به اهداف مد نظر برسانیم تا با کسب بهترین نتایج در تمامی میادین، ورزش در کل دنیا حرفی برای گفتن داشته باشد.