شهر خبر

ملی پوش تنیس روی میز: هدفم کسب مدال طلا در بازی‌های جهانی پیوند اعضا است

ملی پوش تنیس روی میز: هدفم کسب مدال طلا در بازی‌های جهانی پیوند اعضا است

همدان- ایرنا- ملی پوش تنیس روی میز بانوان پیوند اعضای کشور با بیان اینکه هم اکنون دوره‌های تمرینی و آماده‌سازی خود را سپری می‌کنم گفت: هدفم کسب مدال خوش رنگ طلا در بازی‌های جهانی پیوند اعضا است.

«بهاره بیگی» روز یکشنبه در گفت وگو باخبرنگار ایرنا اظهار داشت: رقابت‌های جهانی پیوند اعضا، فروردین ماه سال آینده به میزبانی شهر پرث استرالیا برگزار می‌شود که قصد داریم با کاروانی کیفی در این رویداد به میدان برویم.

این تنیس باز همدانی عضو تیم ملی پیوند اعضا اضافه کرد: هم اکنون دوره‌های تمرینی و آماده‌سازی خود را سپری می‌کنم و می‌خواهم در سطح کیفی بالا به این مسابقات اعزام شوم.

بیگی که دارنده نوزده مدال طلای جهانی و مدال‌های رنگارنگ دیگر در میادین بین المللی است، خاطرنشان کرد: از سال ۸۳ فعالیت در رشته تنیس روی میز را انجام می‌دهم.

ملی پوش تنیس روی میز: هدفم کسب مدال طلا در بازی‌های جهانی پیوند اعضا است

وی افزود: در مسابقات جهانی استرالیا هم به دنبال تمدید تعداد مدال‌های جهانی و رسیدن به نشان طلا هستم که امیدوارم تا آن زمان به مرز آمادگی مطلوب برسم.

این ورزشکار همدانی اظهار داشت: از تجربه لازم برای حضور دوباره در این مسابقات برخوردار هستم هر چند حریفان به نسبت قبل بهتر شده‌اند.

بیگی با اشاره به جایگاه موفق تنیس روی میز پیوند اعضا همدان در سطوح ملی و بین المللی گفت: خوشبختانه استان همدان در رشته تنیس روی میز پیوند اعضا یکی از استانهای برجسته و مستعد محسوب می‌شود که از این استان قهرمانان متعددی در سطح جهانی و بین المللی حضوری فعال دارند.

بهاره بیگی از سن ۱۲ سالگی به جمع ورزشکاران پیوند اعضا کشور پیوسته است.