شهر خبر

برند بودن بازیگران بر دستمزدشان تاثیر دارد

برند بودن بازیگران بر دستمزدشان تاثیر دارد

"خشایار راد" بازیگر سریال "خانه به دوش" ضمن تاکید بر اینکه بسته به میزان کاری که از او می خواهند و بسته به جلساتی که در پروژه حضور دارد دستمزد ها متفاوت می شود گفت برند بودن بازیگران هم در دستمزدها تاثیر دارد.

خشایار راد بازیگر سینما و تلویزیون که در آثار ارزشمندی چون "خوش نشین ها"، "متهم گریختگ، "خانه به دوش" و... حضور داشته است در خصوص اینکه درحال حاضر در کدام پروژه مشغول به کار است به خبرنگار گروه فرهنگ و هنر برنا گفت: در پروژه ای به نام قصه هزار افسون که سریال است، مشغول به کار هستیم. یک اپیزود هم در پلاک سیزده حضور داشتم که انجام شده است.

بازیگر سریال "خوش نشین ها" تاکید کرد: هر بازیگری که به پروژه ای دعوت می شود بسته به میزان کاری که از او می خواهند و بسته به جلساتی که در پروژه حضور دارد دستمزد ها متفاوت می شود. برند بازیگران و تعداد روز کاری در دستمزد کار بازیگران تاثیر دارد.

این بازیگر درباره اینکه به طور متوسط در طول هر سال چندماه سرکار است اظهار داشت: بستگی دارد، این نه فقط برای من بلکه برای همه بازیگران است بعضی سال ها پر کار هستیم و در طول یک سال چندین پروژه پیشنهاد می شود و بعضا ازدیاد کار بالا می رود و نمی توانیم در همه پروژه ها حضور داشته باشیم، اما در بعضی مواقع هم تنها یک کار پیشنهاد می شود.

خشایار راد درباره تاثیر کرونا در پروژه ها بیان کرد: کرونا از بدو ورود کل کار سینما و تئاتر را تحت الشعاع قرار داد هم سینما ها بسته شد و هم هنرمندان دچار محدودیت های کاری شدند برخی از بازیگران و اساتید ما بر اثر کرونا جانشان را از دست دادند از این رو کرونا رکود زیادی ایجاد کرد و پنج شش ماه کار کلا تعطیل شد. اما در حال حاضر بعد از اینکه واکسن آمد کمی اوضاع  بهتر شد و کار روی غلتک افتاده است.

انتهای پیام