شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#دولت#رئیس‌جمهور

رئیس‌جمهور به دنبال حذف فاصله بین مردم و دولت است/ انتصاب دستیار مردمی سازی خبر بسیار خوبی است

رئیس‌جمهور به دنبال حذف فاصله بین مردم و دولت است/ انتصاب دستیار مردمی سازی خبر بسیار خوبی است

عبدالناصر درخشان گفت: احساس می‌کنم که یک فاصله بین دولت و مردم وجود داشته و رئیس جمهور محترم با این کار خوب، سعی بر حذف این فاصله دارند.

«عبد الناصر درخشان»، نماینده مردم ایرانشهر و عضو کمیسون برنامه و بودجه در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا در رابطه با انتصاب دستیار جدید توسط رئیس‌جمهور با عنوان دستیار مردمی‌سازی دولت اظهار داشت: قطعا ایده خوبی است و امیدوارم که منشاء خیر شود و این دستیار چه اختیاراتی را خواهد داشت را هم دولت محترم باید روشنگری کند. احساس می‌کنم که یک فاصله بین دولت و مردم وجود داشته و رئیس جمهور محترم با این کار خوب، سعی بر حذف این فاصله دارند.

وی ادامه داد: نباید این حرکت مردمی‌سازی صرفا منحصر در یک دستیار رئیس جمهور باشد. لازم است از بخشداران و استانداران و فرمانداران شروع شده و به وزارتخانه‌ها نیز برسد. ارتباط دولت با مردم، اینگونه ارزشمند خواهد بود. ارتباطی که مردم احساس کنند متولی کارهای اجرایی در کشور دولت است. اگر کاری انجام می‌شود دولت انجام داده و اگر کاری انجام نشده دولت انجام نداده است. ما نمایندگان مردم نیز به عنوان انعکاس صدای آن‌ها پیگیر مطالبات آنان خواهیم بود.

نماینده ایرانشهر در پاسخ به این سوال که چه پیشنهادی برای رئیس‌جمهور و دستیار جدیدشان برای مردمی سازی دولت دارد خاطرنشان کرد: دستیار محترم بایستی این موضوع را به تمام دستگاه‌های اجرایی انتشار دهد. چنانچه رئیس‌جمهور یک دستیار برای نزدیکی مردم به شخص اول اجرایی کشور دارد که مشکلات مردم را بشنود. این دستیار را استانداران، وزراء و تک‌تک مدیران ارشد باید داشته باشند. دستیاری که مشکلات ملت را بدون هیچ سانسوری به مسئولین اجرایی برساند.

انتهای پیام