شهرخبر

شوخی هالیوودی با تیپ بازیکنان رئال‌مادرید برای فینال لیگ قهرمانان اروپا/ وقتی رئالی‌ها تبدیل به «سگ‌های انباری» شدند!

ستاره‌های رئال مادرید هنگام ورود به پاریس برای دیدار فینال لیگ قهرمانان اروپا مقابل لیورپول، از لباس‌های نمادین فیلم «سگ‌های انباری» کپی‌برداری کردند.

بازیکنان رئال‌مادرید در پاریس

ستارگان رئال مادرید قبل از فینال لیگ قهرمانان اروپا، شبیه به شخصیت‌های فیلم «سگ‌های انباری» کوئنتین تارانتینو در پاریس ظاهر شدند. کارلو آنچلوتی «جوخه برادران» را رهبری می‌کرد و همگی از هواپیما پیاده شدند و به سمت هتل مخصوص خود رفتند.

مارسلو، مدافع کهنه‌کار تیم، در حالی که برای پنجمین فینال لیگ قهرمانان اروپا آماده می‌شود، شیک و مودب به نظر می‌رسد و هم تیمی‌اش تونی کروس انگار از فیلم «من ربات هستم» آمده است. در این میان، گرت بیل که احتمالا آخرین بازی خود را برای رئال‌مادرید انجام خواهد داد، تلاش می‌کند اولین جیمز باند ولزی باشد. بیل که توسط مطبوعات اسپانیایی به عنوان پارازیت شناخته می‌شود، در فهرست ۲۶ نفره فینال قرار گرفته و بخاطر سه بار گلزنی در فینال‌های لیگ قهرمانان، میتواند الهام‌بخش آنچلوتی باشد.

پدرخوانده لیگ قهرمانان اروپا، آنچلوتی، به دنبال چهارمین عنوان قهرمانی و اولین پیروزی از زمان قهرمانی در لادسیما با رئال در سال ۲۰۱۴ است. او تاریخچه‌ای طولانی در برابر لیورپول دارد و در فینالی که به چشم «خوب، بد و زشت» به آن نگاه می‌کند، با میلان در استانبول به قرمزها باخت. این ایتالیایی دو سال بعد فرصت جبران پیدا کرد و اگر ستاره‌هایش بر تیم یورگن کلوپ غلبه کنند، آن‌ها را «رفقای خوب» در نظر خواهد گرفت.

شوخی هالیوودی با تیپ بازیکنان رئال‌مادرید برای فینال لیگ قهرمانان اروپا/ وقتی رئالی‌ها تبدیل به «سگ‌های انباری» شدند!

اگر رئال بخواهد برنده شود، احتمالاً شبیه به «مظنونین همیشگی» باعث ایجاد خاری در چشم لیورپول می‌شوند؛ کریم بنزما و وینیسیوس جونیور. این زوج باید لیورپول را تحت فشار قرار بدهند و مطمئناً می‌توانند این کار را انجام بدهند، زیرا امسال مجموعاً ۱۸ گل در این رقابت‌ها به ثمر رسانده‌اند. بنزما هنگام بازگشت به زمین وطنش آرام و خونسرد به نظر می‌رسید و از «پرستیژ» بازی در استادیوم ملی خودش لذت خواهد برد.

اما لیورپول حریف سرسختی است و اغلب در موارد اینچنینی «شجاع‌دل» بوده است. مو صلاح در حالی که به دنبال انتقام شکست فینال ۲۰۱۸ مقابل رئال خواهد بود، نشان داده که امشب «خون به پا خواهد شد»، اما باید خونسردی خود را حفظ کند و مانند «گاو خشمگین» به میدان نرود.

لیورپول به خوبی می‌داند که رئال در رقابت‌های امسال اغلب پیروزی را از «آرواره‌ها»ی شکست بیرون آورده است. هر دو تیم امیدوارند که بازی امشب در پاریس برای‌شان مانند «شوالیه تاریکی» نباشد.

شوخی هالیوودی با تیپ بازیکنان رئال‌مادرید برای فینال لیگ قهرمانان اروپا/ وقتی رئالی‌ها تبدیل به «سگ‌های انباری» شدند!