شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#نمایشگاه#هنرمند

گالری «یافته» افتتاح شد/ توجه به پروژه‌های پژوهشی در هنرهای تجسمی

گالری «یافته» افتتاح شد/ توجه به پروژه‌های پژوهشی در هنرهای تجسمی

مدیر گالری «یافته» با اشاره به اهداف این گالری تازه افتتاح شده، درباره اولین نمایشگاه گالری که با حضور ۱۹ هنرمند افتتاح شد، توضیحاتی ارائه داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی گالری، اولین نمایشگاه گالری «یافته» با آثاری از فریده لاشایی، علیرضا آسانلو، فتی کسرائیان، آرش امدادیان، نگار هنرپیشه، ساوالان جماعتی، افسانه مدیر امانی، محمد هاشمی، سعید فلاح‌فر، آریتا شهرزاد، شیرین ملت گوهر، مهسا کریمی‌زاه، زهرا شفیع، مصطفی دشتی، کاظم چلیپا، رعنا فرنود، نگار فرجیانی، طرلان لطفی‌زاده و فرزین راه‌نشین ۳۰ اردیبهشت ماه گشایش یافت.

سینا اسدی مدیر گالری «یافته» با اشاره به اولین نمایش آثار در این گالری گفت: ما در این گالری قرار است پروژه‌های پژوهش محور انجام دهیم. نمایشگاه اول با محوریت همه چیزهایی که روی زمین روییده و یا به وجود آمده، برگزار شده است. در این نمایشگاه کارهایی که جمع‌آوری شده است همراه با ۲ بخش نظری به نمایش گذاشته شده اند؛ بخشی به عنوان نظر منتقدان هنری و بخشی دیگر نظر برخی از مردم در بخش مشاغل که نام آن را «مشاغل بدنه» گذاشته‌ایم.

وی با توضیح اینکه در ایده «مشاغل بدنه» نگاه تجربی به آثار اهمیت دارد، افزود: بسیاری از افراد به صورت تجربی به شغل‌هایی مانند رنگ‌کاری روی آورده‌اند و نظر آنها به یک اثر هنری می‌تواند تجربه‌ای جدید برای روایت یک اثر هنری باشد.

مدیر گالری «یافته» در پایان گفت: موضوع برگزاری نمایشگاه همراه با نظرات قرار است، ادامه پیدا کند و در ۲ نمایش دیگر به سراغ شغل‌های دیگر می‌رویم که در نتیجه به عنوان یک پروژه پژوهشی و تحقیقاتی تا پایان سال ۱۴۰۱ در سایت گالری منتشر می‌شود.

گالری یافته در دروس، خیابان یار محمدی، بن بست طالقانی، پلاک ۸ واقع است.