شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#اروپا#لیگ قهرمانان اروپا

حرف‌های مارسلو و تیبو کورتوا در کنفرانس خبری فینال لیگ قهرمانان اروپا

عشق و علاقه‌ام را همه می‌دانند/ بعد از ۸ سال هنوز حسرت قهرمانی در لیگ قهرمانان را دارم

مارسلو امیدوار است آخرین بازی‌اش با رئال‌مادرید همراه با جام باشد و تیبو کورتوا هم امید دارد برای اولین مرتبه در لیگ قهرمانان اروپا به قهرمانی برسد.

کارلو آنچلوتی، تیبو کورتوا و مارسلو؛ نشست خبری لیورپول - رئال‌مادرید (فینال لیگ قهرمانان اروپا ۲۰۲۲)

رئال‌مادرید در فینال لیگ قهرمانان اروپا در حالی شنبه شب به مصاف لیورپول خواهد رفت که بازیکنان این تیم امید زیادی به قهرمانی چهاردهم دارند.

مارسلو کاپیتان کهکشانی‌ها در کنفرانس خبری گفت: «مدت زیادی است که در این لیگ قهرمانان بازی کرده ایم و می دانیم که فرصت رسیدن به فینال چقدر مهم است. فصل فوق العاده ای سپری کردیم و حالا شایسته حضور در اینجا هستیم. از حضور در اینجا هیجان زده بوده و برای کسب پیروزی به پاریس سفر کرده ایم. من آماده و سرحال هستم. از همان روزی که به فینال رسیدیم احساس خوبی داشتیم. ما می دانیم که بازی کردن در فینال و دفاع از این باشگاه چگونه انجام می شود. نگرانی های عرف وجود دارد، اما من در روزهای اخیر احساس خوبی داشته ام.»

مارسلو درباره جدایی از رئال هم بیان کرد: «همه از علاقه و عشق من به باشگاه زندگی ام باخبر هستند. من در سال های اخیر با تمام توان برای رئال مادرید بازی کرده ام و در ادامه نیز این اتفاق رخ داد. بعد از فینال خواهیم دید که چه سرنوشتی برای فصل بعد در انتظار من خواهد بود. خیلی خوشحال و هیجان زده هستم که می توانم یک لیگ قهرمانان اروپای دیگر را نیز فتح کنم. رئال مادرید باشگاه زندگی من است و آنها همه چیز را به من دادند. چه بمانم و چه جدا شوم، من داستان خود را اینجا نوشته ام.»

تیبو کورتوا سنگربان بلژیکی رئال هم بیان کرد: «لیورپول در سال ۲۰۱۸ و در یک فینال لیگ قهرمانان مقابل مادرید بازی کرده است. مادرید در فینال ها پیروز می شود و اکنون من در سمت درست تاریخ ایستاده ام. برای بسته ماندن دروازه برابر لیورپول کل بازیکنان دفاعی باید خوب کار کنند و این به همه مربوط می شود. ما از کیفیت لیورپول آگاه هستیم. هشت سال پیش اولین بار لیگ قهرمانان بازی کردم، اما هنوز موفق به فتح این جام نشده ام امیدوارم فردا این اتفاق برای من رخ دهد. این هدف برای همه بازیکنان یکسان است، فتح عنوان قهرمانی و اضافه کردن این افتخار به کلکسیون رئال مادرید. می‌دانیم لیورپول چگونه بازی می ‌کند، اما نیز ما برای هر اتفاقی که قرار باشد با آن مواجه شویم، آماده هستیم. اگر بازی به پنالتی کشیده شود نیز من آماده بوده و می‌ دانم که باید چه کاری انجام دهم.»

کورتوا درباره کار با آنچلوتی هم اظهار داشت: «پویایی و شرایط خوب فعلی تیم به خاطر کادر مربیگری است. ما خیلی خوب تمرین می کنیم و می دانیم که در نهایت آنها تصمیم می گیرند. اما کادر فنی شرایط خیلی خوب آن را مدیریت می کنند و به همه بازی می رسد و به همین دلیل ما در این موقعیت قرار داریم.»