شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#خلیج فارس#جشن قهرمانی#لیگ برتر

جشنواره فیلم کن تحت الشعاع جشن قهرمانی استقلال/ هنرپیشه های عشق آبی جشن را از دست نمی دهند

خبر لغو مسابقات هفته پایانی لیگ برتر خلیج فارس به دلیل گردوغبار، جشنواره فیلم ۲۰۲۲ کن را هم تحت‌الشعاع قرار داد.

جشنواره فیلم کن تحت الشعاع جشن قهرمانی استقلال/ هنرپیشه های عشق آبی جشن را از دست نمی دهند

در پی تصمیمات غیر منتظره و ناگهانی مسئولان سازمان لیگ فدراسیون فوتبال، برگزاری هفته پایانی مسابقات لیگ برتر به تاریخی نامعلوم موکول شده و گفته شده که در روزهای آینده تاریخ برگزاری مسابقات هفته سی ام اعلام می‌شود.

ظاهراً مدیر کمیته مسابقات سازمان لیگ در این باره اعلام کرده با توجه به حساسیت نتایج و امتیازات تیم ها در هفته‌های پایانی، پیش از این در نظر گرفته شده بود که هر ۸ مسابقه در هفته های بیست و نهم و سی ام به صورت همزمان برگزار شود اما با وقفه به وجود آمده به دلیل آلودگی هوا (ناشی از گرد و غبار خیلی از شهرهای کشور) تعدادی از مسابقات هفته بیست و نهم لغو شد.

سهیل مهدی در این باره اعلام کرده مادامی که این چند مسابقه برگزار نشود شرایط برای برگزاری مسابقات هفته پایانی مهیا نیست. انتشار این خبر و واکنش های طرفداران باشگاه استقلال در فضای مجازی باعث شد موضوع تا سواحل کشور فرانسه و شهر کن هم انتقال پیدا کند.

جشنواره فیلم کن تحت الشعاع جشن قهرمانی استقلال/ هنرپیشه های عشق آبی جشن را از دست نمی دهند

در همین ارتباط و از اهالی رسانه در حوزه سینما، مستقر در شهر کن خبر می رسد این موضوع به اطلاع تعدادی از هنرمندان استقلالی حاضر در جشنواره کن هم رسیده است. همان هایی که به دقت اخبار لیگ برتر فوتبال را دنبال کرده و در هفته های گذشته نیز واکنش هایی به نتایج تیم استقلال از خود نشان داده بودند.

از جمله این افراد "نوید محمدزاده" که یکی از استقلالی‌های دو آتشه بین بازیگران سینمای ایران است، بود. نوید محمدزاده که این روزها به بهانه اکران فیلم "برادران لیلا" همراه با دیگر عوامل این کار در کشور فرانسه و شهر کن به سر می برد از جمله اولین نفراتی بود که پس از مسجل شدن قهرمانی استقلال در پایان هفته بیست و هفتم (مقابل فولاد) در صفحه اینستاگرامش به طرفداران استقلال تبریک.

جشنواره فیلم کن تحت الشعاع جشن قهرمانی استقلال/ هنرپیشه های عشق آبی جشن را از دست نمی دهند

نوید محمدزاده که سابقه تماشای بازی های تیم محبوبش در استادیوم آزادی را هم داشته، همچنین در روزهای بعد از آن اعلام کرد در صورت امکان و اگر سفرش به فرانسه تداخلی با جشن استقلال نداشته باشد در مراسم استقلالی ها و بازی آخر حضور پیدا خواهد کرد تا شاهد جشن آبی ها باشد. حالا و در شرایطی که برگزاری مسابقات هفته سی ام از روز یکشنبه هشتم خرداد به تاریخی دیگر (که هنوز اعلام نشده) موکول شده است، به نظر می رسد هنرمندان استقلالی از جمله نوید محمدزاده این فرصت را پیدا کنند تا در کنار دیگر اهالی سینما و موسیقی بدون دردسر در مراسم جشن تیم محبوب‌شان شرکت کنند.

ناگفته نماند؛ جشنواره بین المللی سینمای فیلم کن فرانسه از تاریخ بیست و هفتم اردیبهشت ماه آغاز شده و فردا شنبه، هفتم خرداد با برگزاری مراسم پایانی و اعلام برندگان جایزه نخل طلایی جشنواره به پایان می رسد تا به احتمال زیاد هنرمندان ایرانی حاضر در این جشنواره ظرف روزهای ابتدایی هفته پیش رو به کشورمان برگردند و برای حضور در جشن استقلالی ها برنامه ریزی کنند.