شهر خبر

خطیب جمعه حیرفت: دشمن دنبال ترویج خیانت ، فحشا و بی بندوباری در خانواده و جامعه است

خطیب جمعه حیرفت: دشمن دنبال ترویج خیانت ، فحشا و بی بندوباری در خانواده و جامعه است

ایرنا نوشت: امام جمعه جیرفت در جنوب استان کرمان با اشاره به حادثه ریزش ساختمان متروپل در آبادان خواهان نظارت بیشتر متولیان بر کیفیت فنی ساخت و سازها شد.

حجت الاسلام میثم تارم در خطبه های این هفته نماز جمعه شهر جیرفت اظهارداشت: با تعهد و ایمان باید به این موضوع حساس باشیم تا شاهد تکرار چنین حوادثی نباشیم.

وی ضمن ابراز همدردی با مردم آبادان اظهار داشت: دستگاه قضایی به این موضوع رسیدگی کند.

امام جمعه جیرفت همچنین گفت: دشمنان دنبال نابودی کانون خانواده با تمرکز بر سبک زندگی مادران و دختران این سرزمین هستند لذا باید هوشیار بود.

امام جمعه جیرفت خواهان نظارت بیشتر بر ساخت و سازها شد

حجت الاسلام تارم ضمن تبریک روز دختر اظهار داشت: دشمن دنبال ترویج خیانت و رواج فحشا و بی بندوباری در خانواده و جامعه هستند که باید مراقبت کنیم.

وی با بیان اینکه بهترین عاملان امر به معروف و نهی از منکر در این زمینه خود مادران و دختران هستند اظهارداشت که البته همه وظیفه داریم و باید از کانون خانواده صیانت کرد.

امام جمعه جیرفت در بخش دیگری از سخنان خود به شهادت امام صادق(ع) اشاره و ضمن تسلیت شهادت این امام گفت: امام صادق در شرایط سخت ترویج اسلام و دین را انجام دادند لذا این درسی است که از شرایط بهترین استفاده را ببریم.
حجت الاسلام تارم در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه هفته آینده روز دخانیات را در پیش داریم اظهار داشت: متاسفانه دخانیات یکی از معضلات جامعه است؛ یکی از مسایل مهم این بخش افزایش مالیات بر دخانیات است تا شاهد استعمال کمتر آن باشیم.

وی افزود: در گذشته سیگار بیشتر توسط مردان استعمال می شد ولی امروز دخانیات توسط زنان نیز مصرف می شود که با توجه به نقش مادری و جایگاه زن در کانون خانواده و جامعه باید این موضوع مورد توجه ویژه قرار گیرد.

امام جمعه جیرفت همچنین با اشاره به آغاز دهه کرامت بر ترویج فرهنگ بخشش در شرایط اقتصادی امروز تاکید کرد.

۲۱۲۱۷