شهر خبر

احداث بیمارستان 700 تخت خوابی برای درمان ایثارگران در کرمان

 احداث بیمارستان 700 تخت خوابی برای درمان ایثارگران در کرمان

معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در پایان سفر به استان کرمان از احداث بیمارستان 700 تخت خوابی در کرمان برای درمان خانواده معظم شهدا و ایثارگران خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛  سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی در مورد اقدامات بنیاد در استان‌های کشور گفت: مراکز جامع فرهنگی، ورزشی، توانبخشی، اقامتی و درمانی به نام مراکز ایثار در سراسر کشور ایجاد شده است ولیکن متأسفانه بسیاری از فازهای این مراکز از جمله در کرمان تکمیل نشده است که با حمایت دولت تا دو سال آینده این مراکز تکمیل می‌شود.


وی افزود: هیئت امنای بنیاد شهید و امور ایثارگران با توجه به نیاز به تخت‌های بستری جانبازان اعصاب و روان و سایر جانبازان و خانواده معظم شهدا اختصاص 5000 تخت بستری در 5 نقطه با تمرکز بالای جمعیت ایثارگران کشور را تصویب کرده است که یکی از نقاط کرمان است که استاندار محترم کرمان قول داده است زمین مناسبی برای ساخت بیمارستان با 500 تا 700 تخت بستری اختصاص دهد که این بیمارستان خدمت رسانی به ایثارگران مرکز و جنوب شرق کشور را به عهده خواهد داشت.


معاون رئیس جمهور همچنین از مشارکت بنیاد شهید و امور ایثارگران در کنار سایر دستگاه‌ها برای ساخت زائرسرا و مرکز اقامتی برای ایثارگران و عموم مردم که به زیارت مزار شهید حاج قاسم سلیمانی مشرف می‌شوند خبر داد.
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در مورد رسیدگی به درخواست‌ها و مشکلات خانواده معظم شهدا و ایثارگران گفت: اداره کل مراجعات و پاسخگویی ایثارگران در بنیاد شهید و امور ایثارگران تشکیل شده است و تلفن 1616 و همچنین سامانه خدمات الکترونیک ایثار آماده دریافت و پیگیری درخواست‌های ایثارگران است ضمن اینکه میز خدمت بنیاد از جمله در سفرهای استانی برپا می‌شود و به عنوان نمونه تا ظهر روز پنجشنبه به 700 درخواست در این میز خدمت رسیدگی شده است.


قاضی‌زاده هاشمی خاطرنشان کرد: درخواست‌هایی که در چارچوب قانون و در اختیار بنیاد شهید و امور ایثارگران است اجرایی می‌شود و مکاتبات لازم در مواردی که مربوط به سایر دستگاه‌ها است انجام و پیگیری می‌شود.


انتهای پیام/