شهر خبر

سوریان: خلاء حضور نماینده ایران در هیات رئیسه اتحادیه جهانی احساس می‌شود

سوریان: خلاء حضور نماینده ایران در هیات رئیسه اتحادیه جهانی احساس می‌شود

تهران- ایرنا- نایب رییس فدراسیون کشتی گفت: ایران در سال‌های اخیر توانسته دوباره در جمع سه تیم برتر دنیا قرار بگیرد و از لحاظ فنی رشد قابل ملاحظه‌ای داشته است، اما متأسفانه خلاء حضور نماینده ایران در هیات رئیسه اتحادیه جهانی احساس می‌شود.

به گزارش روز جمعه فدراسیون کشتی؛ جلسه سرنوشت‌ساز علیرضا دبیر، رییس و حمید سوریان نایب رییس فدراسیون کشتی پیرامون برنامه‌های آینده تیم ملی و حضور در هیات رییسه فدراسیون جهانی برگزار شد.

سوریان درباره این نشست اظهار داشت: یکی از اهداف ما از در این جلسه، بررسی حضور یک نماینده از کشورمان در هیات رییسه اتحادیه جهانی بود و رییس فدراسیون کشتی در انتخابات هیات رییسه اتحادیه جهانی که در جریان رقابت‌های جهانی صربستان برگزار می‌شود، شرکت خواهد کرد.

نایب رییس فدراسیون کشتی گفت:‌ طبق روال همیشگی جلسات کاری بنده و رئیس فدراسیون کشتی برگزار و در این جلسه چند ساعته تصمیمات مهمی گرفته شد.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: موضوع اصلی این جلسه تقسیم کار بین من و رییس فدراسیون، به منظور پیشبرد هرچه بیشتر اهداف کشتی کشور در عرصه‌های داخلی و بین‌المللی بود.

سوریان ادامه داد: طی مذاکراتی که با رییس فدراسیون کشتی داشتم با پیشنهاد بنده مقرر شد تا بیشتر تمرکز من بر روی کارها  و امور جاری و داخلی فدراسیون به ویژه تیم‌های ملی کشتی در تمامی رده‌های سنی باشد تا فرصت بیشتری در اختیار ایشان به منظور اجرای برنامه‌های دیپلماسی ورزشی و ارتباط با سایر فدراسیون‌های ملی قرار گیرد.