شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#دولت

انتصاب دستیار برای مردمی‌سازی در راستای نزدیکی دولت به ملت است

انتصاب دستیار برای مردمی‌سازی در راستای نزدیکی دولت به ملت است

جبار کوچکی نژاد گفت: انتصاب دستیار جدید در راستای این نزدیکی دولت به ملت است. از نظر بنده امری ستودنی است و قطعا اثر مثبت دارد.

«جبار کوچکی نژاد»، نماینده مردم رشت و عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا، در رابطه با انتصاب دستیار جدیدتوسط رئیس جمهور با عنوان دستیار مردمی‌سازی دولت گفت: دولت تلاش دارد با مردم یک سری ارتباطات نزدیک‌تری داشته باشد و انتصاب دستیار جدید در راستای این نزدیکی دولت به ملت است. از نظر بنده امری ستودنی است و قطعا اثر مثبت دارد.

وی در ارتباط با این که چه پیشنهادی به رئیس‌جمهور و دستیار جدید ایشان برای نزدیکی بیشتر دولت و ملت دارد اظهار داشت: ساختارهای اداری و حذف بروکراسی محوری، شاید بتواند بیش از پیش مردمی‌سازی دولت را به نمایش بگذارد. بروکراسی زائدی که در سیستم اداری کشور وجود دارد باعث دوری دولت و ملت است. چرا که مردم دولت را با دستگاه‌های دولتی می‌شناسند. با شخص رئیس جمهور کاری ندارند. یعنی آن شخص اهل روستایی که دهیار است، در ذهن مردم  آن روستا او دولت محسوب‌ می‌شود. جهت مردمی‌سازی باید دستگاه‌های اجرایی بروکراسی زائد را حذف کنند تا مشکلات مردم برطرف شود.

انتهای پیام/