شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#کارگردان

کارگردان های سینمایی به ندرت از تئاتری ها استفاده می کنند

کارگردان های سینمایی به ندرت از تئاتری ها استفاده می کنند

رایحه تیموری بازیگر و مدیر تولید سینما که اخرین کار ایشان مدیریت تولید فیلم«ارتفاع تلخ» به تهیه کنندگی محمد رضا یکانی و کارگردانی متین غضنفری است که به تازگی مراحل فیلمبرداری را پشت سر گذاشته و هم اکنون مراحل فنی آن انجام می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا، رایحه تیموری حرفه بازیگری را از تئاتر آغاز کرده و ۴ سال است که مقابل دوربین ایفای نقش می کند.

« فرانکفورت 8 صبح» اثری از محمدرضا یکانی است که در آن، رایحه تیموری در مقابل بازیگرانی همچون نیما شاهرخ شاهی و کاوه سماک باشی نقش آفرینی کرده است.  

وی درباره فیلم فرانکفورت 8 صبح اظهار کرد: این فیلم در مجموع ۴ کاراکتر اصلی داشت که سه آقا و تنها خانم هم من بودم. فیلم هایی که آسیب های زنان را بررسی کند مورد علاقه من است و به همین دلیل فیلمنامه فرانکفورت 8 صبح را دوست داشتم و بازی در برابر نیما شاهرخ شاهی و کاوه سماک باشی تجربه خوب و متفاوتی بود.

فیلم دیگری که تیموری در آن نقش یک دختر آسیب دیده را ایفا می کند، فیلم «ماتیک مخملی» است که پس از دریافت پروانه نمایش سال جاری در شبکه نمایش خانگی پخش خواهد گردید .

تیموری در خصوص نحوه ارتباط خود با نقش هایش بیان کرد: همیشه سعی میکنم زندگی های نزدیک به  نقش هایم را از نزدیک تماشا کنم اما در فیلم ((ماتیک مخملی)) براساس شنیده ها شخصیت قصه را در ذهنم شکل دادم و هیچ گاه از نزدیک زندگی چنین دخترانی را ندیده بودم.

وی ادامه داد: مانند هر بازیگر دیگری دوست دارم با اصغر فرهادی کار کنم. اما متاسفانه در سینمای ایران گروه و بازیگران هر فیلم در فیلم های دیگر هم تکرار می شود و به ندرت فیلمسازان از بازیگران جدید و به ویژه تئاتری استفاده می کنند.

انتهای پیام