شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#ثبت‌نام#ورزشگاه

اجتماع ۱۰۰ هزار نفری «سلام فرمانده» آغاز شد + عکس و فیلم

مجموع نظرات: ۰
پنجشنبه ۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۶
۰ نفر

در حالی که بیش از ۲۴۰ هزار نفر برای حضور در اجتماع بزرگ و خانوادگی «سلام فرمانده» ثبت‌نام کرده بودند، به دلیل گنجایش یکصد هزار نفری وزرشگاه آزادی، این مراسم ملی با حضور ۱۰۰ هزار نفر در این ورزشگاه آغاز شد.

سلام فرمانده

 به گزارش همشهری آنلاین ، اجتماع خانوادگی «سلام فرمانده» عصر امروز پنجشنبه ساعت ۱۷ در ورزشگاه آزادی با حضور ابوذر روحی مداح اهل بیت(ع)در حال برگزاری است.

مهدی سلحشور، عبدالرضا هلالی، سیدرضا نریمانی و حسین طاهری، برای شرکت در اجتماع خانوادگی «سلام فرمانده» امروز در ورزشگاه آزادی حاضر خواهند شد.

درهای ورزشگاه آزادی برای شرکت در این اجتماع بزرگ از ساعت ۱۵ به روی ثبت‌نام‌کنندگان باز شده و تنها افرادی که ثبت‌نام کرده‌اند و کدرهگیری ۶ رقمی دارند، توانسته‌اند در این برنامه حضور یابند. بنابراین از سایر علاقه‌مندان خواسته شده که به ورزشگاه آزادی نیایند.

در این برنامه بناست سرود «سلام فرمانده» و سرود «رفیق شهیدم» با نوای ابوذر روحی «مداد رنگی» با نوای رضا هلالی و رَجَز «ای لشکر صاحب زمان» با نوای حسین طاهری در ورزشگاه آزادی طنین‌انداز شود.

نمای عمومی از ورزشگاه آزادی پیش از شروع اجتماع سلام فرمانده
نمای عمومی از ورزشگاه آزادی پیش از شروع اجتماع سلام فرمانده

گروه «پهلوونک‌های ایران‌زمین» هم در این مراسم اجرا خواهند داشت و برنامه‌های جانبی دیگری هم برای این اجتماع بزرگ تدارک دیده شده است.

پخش زنده اجتماع ملی و خانوادگی «سلام فرمانده» را می‌توانید روی خروجی خبرگزاری فارس با این لینک‌ها (فارس تی‌وی) و (آپارات فارس) تماشا کنید. همچنین پخش زنده تلویزیونی این برنامه با اجرای سرود ملی «سلام فرمانده» از شبکه‌های مختلف از ساعت ۱۹ آغاز خواهد شد.

اجتماع ۱۰۰ هزار نفری «سلام فرمانده» آغاز شد + عکس و فیلم
جمعیت یکصد هزار نفری در انتظار آغاز اجتماع ملی سلام فرمانده

تمام جایگاه‌های طبقه اول و سه چهارم جایگاه‌های طبقه دوم ورزشگاه آزادی پر شده و جمعیت حاضر در این استادیوم تاریخی منتظر آغاز برنامه هستند.

این گزارش به‌روز می‌شود....