شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#آتش سوزی

آتش‌سوزی گسترده در منطقه‌ صنعتی رژیم صهیونیستی

آتش‌سوزی گسترده در منطقه‌ صنعتی رژیم صهیونیستی

آتش سوزی گسترده‌ای در منطقه صنعتی شهر قلنسوه رژیم صهیونیستی به وقوع پیوسته است.

گروه عبری خبرگزاری تسنیم- منطقه‌ صنعتی شهر قلنسوه در استان مرکزی سرزمین‌های اشغالی دچار حریق گسترده شد.

منطقه صنعتی قلنسوه یکی از مناطق بزرگ صنعتی در استان مرکزی رژیم صهیونسیتی می‌باشد که از جهاتی قطب صنایع چوب این استان هم محسوب می‌گردد.

 

کارشناسان ایمنی مراکز صنعتی در پی این حادثه اعلام کردند نوع حریق و آسیب‌های آن اختلال زیرساخت‌های برق صنعتی و تجهیزات مرتبط با آن را نشان می‌دهد.

سرزمین‌های اشغالی از روز گذشته شاهد حوادث پی‌درپی و اختلالات گسترده است، وقوع انفجار و آتش‌سوزی گسترده در پتروشیمی بندر حیفا یکی از جدیدترین این موارد است.

سیستم رسمی رژیم صهیونیستی تلاش گسترده‌ای برای جلوگیری از انتشار وسیع اخبار دارد، با این حال اخبار درزکرده در برخی منابع محلی و شبکه‌های اجتماعی حاکی از آن است که روز گذشته کنار انفجار در پتروشیمی حیفا، اختلالی قابل‌توجه در عملکرد پمپ‌های بنزین شهر ریشتون لتزیون به وجود آمده است.

طی روزهای گذشته همچنین حادثه‌ای در کارخانه کشتی‌سازی در بندر حیفا به وقوع پیوست و ماشین‌های امدادی و کمک‌رسان این رژیم به منطقه اعزام شدند، با این حال اسرائیل مانع انتشار اخبار دقیق این مسئله شده است.

اما راه‌آهن رژیم صهیونیستی نیز روز سه‌شنبه اعلام کرد که به‌دلیل آتش‌سوزی در مسیری از منطقه اشکلون، تردد قطار بین ایستگاه‌های اشکلون ـ سدروت ـ افکیم ـ بیر شوا موقتاً متوقف شده است.‌‌

در حادثه‌ای دیگر در کارخانه کشتی‌سازی در بندر حیفا رژیم صهیونیستی باعث شد تعدادی از  ماشین‌های امدادی و کمک‌رسان به محل اعزام گردند، هنوز از ابعاد حادثه اطلاع دقیقی در دسترس نیست.

همچنین گزارش آتش‌سوزی شدیدی هم در یک مرکز صنعتی غذایی در سرزمین‌های اشغالی رخ داد که گفته می‌شود در داخل یک واحد فرآوری گوشت بوده است.

 

انتهای پیام/