شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#تهران#محیط زیست

ترافیک، محیط زیست و آسیب‌های اجتماهی مهم‌ترین مسائل تهران است

ترافیک، محیط زیست و آسیب‌های اجتماهی مهم‌ترین مسائل تهران است

معاون اجرایی رئیس جمهور گفت: عمده‌ترین‌مسائل استان تهران به حوزه حمل و نقل و ترافیک و محیط زیست بهداشت و درمان و آموزش و پرورش و انرژی و کشاورزی و صنعت و مباحث فرهنگی و آسیب های اجتماعی برمی‌گردد‌.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا، صولت مرتضوی معاون اجرایی رئیس جمهور در جلسه شورای اداری استان تهران که با حضور رئیس جمهور برگزار شد، گفت: مصوبات سفر براساس مسئله شناسی هراستان شکل می‌گیرد و قبل از هر سفر، همواره در ستاد معاونت اجرایی و استانداری، مشکلات مسائل را شناسایی می‌کنند.

وی افزود: عمده‌ترین‌مسائل استان تهران به حوزه حمل و نقل و ترافیک و محیط زیست بهداشت و درمان و آموزش و پرورش و انرژی و کشاورزی و صنعت و مباحث فرهنگی و آسیب های اجتماعی برمی‌گردد‌.

مرتضوی در ادامه گفت: متناسب با هرکدام از عمده مسائل، طرح ها و پروژه هایی تعریف شده است. با ۲۷ دستگاه اجرایی، توافقاتی داشته ایم و اولویت اول توافقات ما، حسب دستور آقای رئیس جمهور، اتمام پروژه های نیمه تمام است که در این راستا در حوزه زیر بنایی ۳۵ طرح دیده شده است و در حوزه صنعت و معدن ۴ طرح دیده شده است.

معاون اجرایی رئیس جمهور با اشاره به اینکه لکه‌های صنعتی از مشکلات استان تهران هستند که مدیریت نمی‌شد و کارگروهی تشکیل شد و این لکه‌های صنعتی در سطح استان تهران مدیریت شده  و ساماندهی می‌شود، خاطرنشان کرد: در حوزه فرهنگی آموزشی ۳۳ طرح داشتیم، در حوزه رفاه اجتماعی ۳۰ طرح و در حوزه بهداشت و درمان تاپایان سال، حدود ۴ یا ۵ هزار تخت بیمارستانی در استان تهران به بهره برداری می‌رسد و در حوزه اشتعال ۹ طرح دیده شده است.

ادامه دارد...