شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#دولت#رئیس جمهور

انتصاب دستیار مردمی سازی رئیس جمهور به افزایش اعتماد بین دولت و مردم می‌انجامد

انتصاب دستیار مردمی سازی رئیس جمهور به افزایش اعتماد بین دولت و مردم می‌انجامد

رحیم زارع گفت: انتصاب دستیار مردمی جزء ویترین حرکات خوب دولت است که ایجاد اعتماد خواهد کرد.

«رحیم زارع»، نماینده مردم آباده و عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا، در رابطه با انتصاب دستیاری توسط رئیس‌جمهور با عنوان دستیار مردمی سازی دولت گفت: این انتصابات به ایجاد اعتماد و نزدیکی دولت و عامه مردم می‌انجامد و می‌توان تابلو یا ویترین حرکات دولت را خوب ارزیابی کرد. البته آن حرکات رئیس جمهور برای مردمی سازی بسیار با ارزش است که خودشان بین مردم هستند و از نزدیک با مشکلات آشنا می‌شوند.

زارع تاکید کرد: دغدغه‌های آقای رئیسی در حوزه‌های مختلف چه معیشت، آب، محیط زیست، عمرانی و مناطقی که نیاز به محرومیت زدایی دارد، نشان دهنده‌ مردمی بودن دولت است. با این حال که این انتصاب را می‌پسندم، اما معتقدم حرکات رئیس جمهور موثرتر است و باعث کاهش مشکلات و نارضایتی‌ها همراه با مردمی سازی دولت می شود. 

وی در رابطه با این‌که چه پیشنهادی برای رئیس جمهور و دستیار جدید ایشان برای مردمی سازی دولت و ملت دارد گفت: قطعا دستیار جدید شرح وظایفی دارد اما توصیه می‌کنم برای نزدیکی بین دولت و ملت واقعیت‌ها را به مردم بگویند. کسانی‌که سِمَت می‌گیرند انتظاراتی بین مردم به وجود نیاورند که اگر عملی نشد برای مردم بی‌اعتمادی بوجود بیاید و سعی کنند با صداقت رفتار کنند تا اعتماد مردم به دولت را نگاه دارند.

انتهای پیام/