شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#شگفت انگیز#عسل#فواید#شگفت#انگیز#دارویی#عسل

فواید شگفت انگیز و دارویی آب و عسل

فواید شگفت انگیز و دارویی آب و عسل

در این که عسل طبیعی سرشار از خاصیت های درمانی و تقویت کننده است هیچ شکی نیست ؛ بعد از آشنایی با فواید آب و عسل مطمئنا از آن به عنوان نوشیدنی ناشتا استفاده خواهید کرد.

به گزارش برنا؛ خواص و فواید نوشیدن آب و عسل بسیارند که تعدادی از آنها عبارتند از :

مخلوط آب و عسل باعث  درمان  سرفه، برونشیت و آسم میشود  

این ترکیب یک اکسپکتورانت قوی میباشد  که باعث خواهد شد مخاط ریه نازک شود و در نتیجه عمل تنفس مناسب تر صورت بگیرد مخلوط آب و عسل دارای خواص ضد التهابی میباشد که به این ترتیب باعث درمان سرفه، برونشیت و آسم میشود

مخلوط آب و عسل برای جلوگیری با عفونت ادراری

خواص ادرار آوری و آنتی باکتریال ترکیب آب و عسل موجب تمیز شدن مجاری ادراری شده و خطر ابتلا به عفونت هایی مثل  سیستیت (التهاب مثانه) را کاهش می دهد. این شربت سرشار از مواد معدنی و ویتامین ها نیز میباشد . در نتیجه باعث بالا بردن آنتی بادی ها خواهد شد و از حمله ویروس ها پیشگیری میکند.

مخلوط عسل و آب برای کاهش کلسترول خون

تحقیقات نشان میدهد افرادی که در روز یکبار شربت عسل را میل میکنند کلسترول خون آن ها بعد  از 2 ساعت  به میزان 10 درصد کاهش پیدا میکند در نتیجه شما میتوانید این ترکیب معجزه گر را برای کاهش کلسترول خونتان استفاده کنید.این نکته را در خاطر داشته باشید که کلسترول بالا به مرور زمان موجب بروز مشکلاتی در گردش خون شده که باعث به وجود آمدن بیماری های قلبی و عروقی خواهد شد.

شربت آب و عسل خطر بیماری قلبی را از شما دور میکند

 فلاوونیدها و آنتی اکسیدان های که در عسل وجود دارد میتواند به جلوگیری و کاهش خطر بیماری های قلبی کمک کند. بررسی ها نشان داده است عسل فرایند اکسیداسیون کلسترول بد در خون انسان را کُند می کند.فرایندی که تاثیرات مخربی را روی قلب خواهد گذاشت و موجب حملات قلبی و یا سکته مغزی شود.