شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#قیمت#افزایش قیمت

افزایش قیمت محصولات کرمان‌موتور؛ «جک‌اس‌5»، 50تومان میلیون تومان گران‌تر شد

 بررسی بخشنامه اردیبهشت کرمان‌موتور، برای فروش محصولات خود بیانگر آن است که این شرکت قیمت محصولات خود را از سه شنبه 6 اردیبهشت افزایش داده است؛ خودروی جک S5 ، افزایش قیمت 50 میلیون تومانی نسبت به ماه گذشته را تجربه می کند. 

 

 

طبق این بخشنامه، کرمان‌موتور، نماینده خودروهای جک در ایران، قیمت سه خودروی جک J۴، جک S۵ جدید GDI و پیکاپ KMC T۸ را نسبت به بخشنامه‌های فروش قبلی افزایش قیمت داشته اند و این افزایش قیمت از اردیبهشت ماه اعمال شده است. براساس این اطلاعات قیمت محصولات کرمان‌موتور در فروردین ماه سال جاری نیز نیز، نسبت به اسفندماه ۱۴۰۰ با تغییر قیمت مواجه شده و این خودروسازی در ابتدای سال جاری، افزایش قیمت خود را  آغاز کرده است.

طبق این بخشنامه، جک J۴ برای اردیبهشت ۱۴۰۱، قیمت قطعی ۴۶۵ میلیون تومان مشخص شده که نسبت به قیمت آن در فروردین ماه که ۴۱۵ میلیون تومان بوده، ۵۰ میلیون تومان افزایش یافته است؛ درحالی که قیمت این خودرو در اسفند پارسال ۳۳۹ میلیون تومان بوده است.  

در بخشنامه فروش جک S۵ جدید برای اردیبهشت ماه، قیمت قطعی این خودرو ۹۳۵ میلیون تومان اعلام شده که ۱۱۵ میلیون تومان گران‌تر از قیمت آن در ماه فروردین (۸۲۰ میلیون تومان) است.  

پیکاپ KMC T۸ نیز با قیمت قطعی ۹۱۷ میلیون تومان عرضه خواهد شد که ۱۰ میلیون تومان گران‌تر از قیمت آن در فروردین (۹۰۷ میلیون تومان) و ۴۰ میلیون تومان گران‌تر از قیمت آن در اسفند ۱۴۰۰ (۸۷۷ میلیون تومان) است.