شهر خبر

دیدار تیم‌های فولاد خوزستان و سپاهان برای دومین بار لغو شد

دیدار تیم‌های فولاد خوزستان و سپاهان برای دومین بار لغو شد

اهواز - ایرنا - دیدار تیم‌های فولاد خوزستان و سپاهان از هفته بیست و نهم رقابت‌های لیگ برتر به دلیل گرد و غبار در اهواز لغو و به زمان دیگری موکول شد.

سهیل احیایی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: بنابه اعلام سازمان لیگ فوتبال ایران، دیدار تیم های فولاد خوزستان و سپاهان اصفهان به دلیل شرایط نامناسب آب و هوایی اهواز که قرار بود چهارشنبه شب در اهواز برگزار شود به زمان دیگری موکول شد.

وی افزود: بر اساس برنامه از پیش تعیین شده، قرار بود این دیدار روز سه‌شنبه سوم خرداد در اهواز برگزار شود که وقوع پدیده گرد و غبار و تداوم آن این بازی را لغو کرد.

گفتنی است سازمان لیگ فوتبال روز سه ‌شنبه اعلام کرده بود که دیدار ۲ تیم با ۲۴ ساعت تاخیر برگزار می شود که این امر با وجود فروکش کردن نسبی گرد وغبار در اهواز محقق نشد.

تیم های سپاهان و فولاد خوزستان هم اکنون به ترتیب با ۵۵ و ۴۵ امتیاز در مکان های دوم و پنجم جدول رده بندی لیگ برتر فوتبال ایران قرار دارند.

گرد و غبار شدید که از عصر دوشنبه از کانون‌های کشور عراق وارد خوزستان شده تعطیلی سراسری مدارس و ادارات استان را در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه هفته جاری به دنبال داشت.

بیشترین غلظت گرد و غبار در سه روز اخیر در حمیدیه در ساعت ۲۰ روز دوشنبه با ۱۰ هزار، اهواز با هفت هزار و ۱۴۳، شادگان با هشت هزار و ۳۳۵ و شوشتر با پنج هزار میکروگرم برمترمکعب ثبت شد.