شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#استقلال#فوتبال#تیم فوتبال

نامجومطلق: برای سرمربیگری تیم جوانان به فدراسیون نیامدم/مجیدی متحول شده است

نامجومطلق: برای سرمربیگری تیم جوانان به فدراسیون نیامدم/مجیدی متحول شده است

تهران- ایرنا- پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: برای گرفتن نامه‌ای به فدارسیون آمدم و قصدم سرمربیگری در تیم فوتبال جوانان نیست.

به گزارش ایرنا، مجید نامجومطلق در خصوص مطرح شدن نامش به عنوان گزینه سرمربیگری در تیم فوتبال جوانان و حضورش در فدراسیون فوتبال، اظهار داشت: آمدن من گرفتن یک نامه برای پسرم بود و اصلا ربطی به این موضوع نداشت.

وی در مورد حواشی اخیر تیم ملی برای آماده‌سازی جهت حضور در جام جهانی، گفت: اگر بخواهم کلی بگویم، امسال تنها دوره‌ای است که این شانس را داریم از گروه صعود کنیم اما این موضوع مستلزم این است که تدارک خوبی برای تیم ملی ببینیم. در حال حاضر بازیکنان بسیار خوبی در فوتبال اروپا داریم اما باید برنامه خوبی داشته باشیم. جام جهانی شوخی نیست و تمام تیم ها با تمام توان وارد این مسابقات می‌شوند. ما هم باید تمام امکانات را برای تیم ملی در نظر بگیریم و با بهترین شرایط در قطر حضور پیدا کنیم.

پیشکسوت فوتبال کشورمان در مورد جلسه کمیته فنی برای انتخاب سرمربی تیم فوتبال جوانان که چندی پیش برگزاری شد نیز عنوان کرد: من اصلا دلخور نشدم. الان شرایط خوبی حکم‌فرمان نیست. در آن زمان در حالی به این جلسه رفتیم که برنامه داشتیم تیم را تا شهریور آماده کنیم. ۱۹۸ بازیکن داشتیم. چگونه می شد در این زمان از بین این بازیکنان همه را محک بزنیم و تیم را هم آماده کنیم. زمان بسیار کم است و هر مربی بیاید، زمان کافی ندارد. به هر حال آقایان به عنوان کمیته فنی تصمیم‌گیرنده هستند. برای من بودن در این تیم خیلی مهم نیست و فقط هدفم کمک کردن بود.  

وی در مورد قهرمانی استقلال نیز گفت: هم جدول و هم عملکرد تیمی بیانگر خیلی چیزهاست. این تیم از نظر تیمی یک آمار بی نظیر در تاریخ به دست آورده است. در ایران که این آمار نبوده و در خارج هم فکر نمی‌کنم نظیر زیادی داشته باشد. خدا را شکر استقلال قهرمان شد. از همینجا به بازیکنان، کادرفنی و از همه مهم‌تر به هواداران که ۵ سال حمایت کردند تا تیم بتواند قهرمان شود، تبریک می‌گویم. 

نامجومطلق اظهار داشت: او یک مربی جوان است و در این چند سال بسیار پخته شده است. ما امسال شاهد یک تحول بسیار خوب از او بوده‌ایم. فرهاد دستیاران بسیار خوبی انتخاب کرد که در قهرمانی تاثیر زیادی داشتند. او حتی می توانست امسال دوگانه لیگ و جام حذفی را بدست آورد.