شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#داوران

۱۱ خرداد ماه؛

نشست اعطای مدارک پذیرفته شدگان سنجش داوران قرآن برگزار می شود

نشست اعطای مدارک پذیرفته شدگان سنجش داوران قرآن برگزار می شود

نشست اعطای مدارک پذیرفته شدگان دومین دوره طرح سنجش و سطح‌بندی داوران مسابقات قرآن کریم برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، نشست اعطای مدارک داوری به پذیرفته شدگان نهایی دومین دوره طرح سنجش و سطح‌بندی داوران مسابقات قرآن کریم جمهوری اسلامی ایران که توسط مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه و ستاد عالی هماهنگی مسابقات قرآنی جمهوری اسلامی ایران برگزار می‌شود.

این نشست روز چهارشنبه ۱۱ خردادماه با حضور افراد قبول شده در دومین دوره و از طریق ارتباط ویدئوکنفرانس با حضور ۲۲ استان برگزار خواهد شد. لازم به ذکر است برگزیدگان ساکن تهران به صورت حضوری در سالن اجتماعات سازمان اوقاف و امور خیریه حضور بهم می‌رسانند.

۱۱۶ نفر از فعالان قرآنی موفق به قبولی در دومین دوره طرح سنجش و سطح‌بندی داوران مسابقات قرآن کریم شده‌اند که در این نشست علاوه بر اعطای مدرک آنان، در خصوص برگزاری دوره‌های آموزشی و فرایند ارتقا سطح آنان توضیحاتی ارائه خواهد شد.

همچنین در این مراسم، منشور اخلاقی و انضباطی داوری در مسابقات قرآن کریم توسط تمامی منتخبان امضا خواهد شد. لازم به ذکر است دوره اول طرح سنجش و سطح بندی داوران مسابقات قرآن کریم سال گذشته برگزار شد و بیش از ۳۶۰ نفر موفق به کسب عالی‌ترین مدرک داوری مسابقات قرآن کریم شدند.