شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#ایران#ایران خودرو#مجلس

حاجی پور در تشریح جلسه کمیسیون آموزش مطرح کرد؛

انتقاد نمایندگان از ارتباط ضعیف ایران خودرو با حوزه دانش‌بنیان

انتقاد نمایندگان از ارتباط ضعیف ایران خودرو با حوزه دانش‌بنیان

سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس گفت: مدیرعامل ایران خودرو در جلسه امروز این کمیسیون حاضر شد که نمایندگان انتقاداتی به علت ارتباط ضعیف ایران‌خودرو با دانشگاه‌ها و حوزه دانش بنیان مطرح کردند.

رضا حاجیپور در گفتگو با خبرنگار مهر در تشریح نشست امروز کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس گفت: در ابتدا تقاضای تعدادی از نمایندگان مبنی بر تحقیق و تفحص از دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی بررسی شد که رأی آورد و به هیئت رئیسه مجلس ارجاع شد.

نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در ادامه جلسه، بررسی راه‌های گسترش ارتباط بین صنعت خودروسازی با دانشگاه‌ها و مراکز تحقیقاتی کشور با حضور مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو در دستورکار قرار داشت.

وی ادامه داد: پس از توضیحات مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو و معاونان وی، نمایندگان به بیان نقطه نظرات خود پرداختند و انتقاداتی را به علت ارتباط ضعیف ایران خودرو با دانشگاه‌ها و حوزه دانش بنیان مطرح کردند.

سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: ارائه گزارش امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و معاونان وی در خصوص تعیین اهداف و برنامه‌های آن سازمان در سال جدید با اولویت حوزه آموزش و دانش بنیان، آخرین دستور کار امروز کمیسیون بود که بررسی شد.