شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#استقلال

برتری استقلال با دبل حسین‌زاده/ آبی‌ها در دل کویر 67 امتیازی شدند

برتری استقلال با دبل حسین‌زاده/ آبی‌ها در دل کویر 67 امتیازی شدند

تیم فوتبال استقلال تهران برابر مس رفسنجان به پیروزی رسید.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ دیدار تیم های فوتبال مس رفسنجان و استقلال تهران در هفته بیست و نهم لیگ برتر از ساعت 20 برگزار شد که این بازی با پیروزی 2 بر صفر آبی پوشان به اتمام رسید.

بازی از همان ابتدا زیبا آغاز شد و هر دو تیم موقعیت‌های گلزنی خوبی ایجاد کردند. نخستین موقعیت خطرناک این بازی در دقیقه 2 رقم خورد جایی که میثم تیموری با وجود اشتباه مدافعان استقلال در یارگیری، قدر ارسال آذرباد را ندانست و ضربه‌ سرش از کنار دروازه حسینی به بیرون رفت. بلافاصله استقلال در آن طرف میدان صاحب موقعیت شد اما با بدشانسی نتوانست به گل برسد. در این صحنه، امیرحسین حسین‌زاده پس از رد و بدل شدن چند پاس، از پشت محوطه جریمه مس رفسنجان اقدام به شوت‌زنی کرد که ضربه سرکشش به تیرک عمودی دروازه برخورد کرد.

در دقیقه 5 مس رفسنجان دوباره صاحب موقعیت شد اما این بار، بی‌دقتی مجید علیاری مانع از گلزنی این تیم شد و در حالی که می‌توانست دروازه خالی استقلال را باز کند، ضربه‌اش درست به جایی رفت که حسین حسینی ایستاده بود تا دروازه‌بان استقلال توپ را  در اختیار بگیرد. بازی پس از این 5 دقیقه طوفانی، آرام‌تر پیگیری شد تا دقیقه 14 که استقلال با ضربه سر رافائل سیلوا صاحب موقعیت شد اما این ضربه هم از کنار دروازه به بیرون رفت. در ادامه بازی به تعادل کشیده شد و بیشتر در میانه میدان در جریان بود. در دقیقه 35 دوباره بازی شاهد چند موقعیت پی‌ در پی بود که حسینی دو مرتبه مانع از گلزنی مجید علیاری شد و از آن طرف هم، یک بار حرکت انفرادی حسین‌زاده و یک بار هم شوت سرکش آرمان رمضانی با اختلاف کمی از بالای دروازه مس به بیرون رفت. در ادامه هم اتفاقی رخ نداد تا بازی در نیمه نخست با تساوی به اتمام برسد.

44

در نیمه دوم