قتل در صحنه کیف قاپی مرد جوان در مترو هلال احمر / داستانسرایی عجیب قاتل پس از دستگیری

به گزارش خبرنگار جنایی رکنا، رسیدگی به پرونده قتل جوان 46 ساله تهرانی شب گذشته در دستور کار محمدرضا صاحب جمعی، بازپرس کشیک قتل تهران قرار گرفت.

تحقیقات اولیه نشان می داد که مقتول، 10 روز قبل در جریان درگیری با یک کیف قاپ ، مجروح شده و راهی بیمارستان شده بود.او بعد از انتقال به بیمارستان به حالت کما رفته بود و شب گذشته به دلیل شدت ضربه وارد شده به سرش جان خود را از دست داد.

شاهدین ماجرا بعد از وقوع ماجرا به ماموران پلیس اظهار داشتند که مرد جوان را مقابل در مترو هلال احمر در حال درگیری با متهم دیدند.سارق قصد سرقت کیف مرد جوان را داشت و او مقاومت می کرد.ناگهان سارق کیف قاپ کیف را کشید و جوان با شدت به زمین خورد.سارق هم کیف را ربود و از مهلکه گریخت.

بلافاصله رسیدگی در جریان قضایی قرار گرفت و متهم تحت تعقیب بازداشت شد. قاتل 23 ساله در اولین اظهارات خود شروع به داستان سرایی کرده و گفت:«درگیری من با مقتول به خاطر این بود که دقایقی قبل در اتوبوس موبایلم را سرقت کرده بود.چون گوشی من در کیف او بود،سعی داشتم کیف را از او بگیرم.اما من را هل ندادم. و نمی دانم بعد از فرار من چه اتفاقی برای او افتاد که زمین خورد و جان باخت.»

رسیدگی به این پرونده در شعبه ششم دادسرای جنایی تهران در جریان است.