شرایط عجیب تیم ملی برای بازی تدارکاتی در کانادا

تیم ملی ایران روز 15 خرداد در حالی میهمان کانادا خواهد بود که این بازی دوستانه حواشی و جنجال‌های بسیار زیادی را به دنبال داشته و حالا در فاصله کمتر از دو هفته تا برگزاری، همچنان ابهامات در این باره زیاد هستند.

تیم ایران قصد داشت که پس از این بازی یک بازی دوستانه دیگر را هم در کانادا برگزار کند و باتوجه به کشورهای آمریکایی، یک دیدار دوستانه را به انجام برساند که البته با موافقت مسئولان کشور میزبان همراه نشد و تیم ملی استادیوم برای برگزاری این بازی پیدا نکرد.

شرایط عجیب تیم ملی برای بازی تدارکاتی در کانادا

حالا شنیده‌ها حاکی از یک محدودیت برای کاروان تیم ملی ایران در سفر به کانادا است. به نظر می‌رسد ویزای اعضای تیم ملی روز 16 خرداد منقضی خواهد شد و این بدان معنی است که کاروان ایران برای خروج از کانادا تنها یک روز زمان خواهد داشت.

این محدودیت عجیب در حالی وضع شده که با این حساب تیم ملی به سرعت پس از بازی با کانادا باید این کشور را ترک کند و اردوی تدارکاتی خود را در محلی دیگر ادامه بدهد.

ایران فرصت این را دارد تا در فیفا دی پیش رو که اردوی ایران از 9 خرداد آغاز خواهد شد، سه بازی دوستانه را برای آماده سازی در راه جام جهانی برگزار کند که تاکنون تنها یکی از این بازیها قطعی شده است.

 

سایر رسانه‌ها