شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#ریاست جمهوری#رییس جمهور#ارتباطات

پیگیری دستورات مردمی رییس جمهور زیر ذره بین مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری

پیگیری دستورات مردمی رییس جمهور زیر ذره بین مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری

در سالروز آزادی خرمشهر حجت الاسلام احمد صالحی در راستای پیگیری‌های میدانی از میزان رسیدگی دستگاههای اجرایی به درخواست‌های مردمی ، اینبار بصورت کاملا سرزده به عیادت جانبازان عزیز آسایشگاه اعصاب و روان نیایش رفت تا در روز ملی ایثار و مقاومت، مهمان جانبازان گرانقدری باشد که میزبان عیدانه آیت الله رئیسی در نوروز ۱۴۰۱ بودند.

به گزارش خبرگزاری برنا، به نقل از روابط عمومی مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری ، در سالروز آزادی خرمشهر  حجت الاسلام احمد صالحی در راستای پیگیری‌های میدانی از میزان رسیدگی دستگاههای اجرایی به درخواست‌های مردمی ، اینبار بصورت کاملا سرزده به عیادت جانبازان عزیز آسایشگاه اعصاب و روان نیایش رفت تا در روز ملی ایثار و مقاومت، مهمان جانبازان گرانقدری باشد که میزبان عیدانه آیت الله رئیسی در نوروز ۱۴۰۱ بودند. حجت الاسلام صالحی در این دیدار صمیمی ضمن ابلاغ سلام رئیس جمهور محترم به قهرمانان ایثار و مقاومت کشور، پیگیر نحوه اجرای دستورات صادره قبلی مبنی بر رفع مشکلات جانبازان معزز و آسایشگاه شد.

رئیس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری پس از مشاهدات و گفتگو با جانبازان و پرسنل آسایشگاه و آگاهی مشکلات جاری ، طی تماس با دکتر قاضی زاده هاشمی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، نسبت به برخی گلایه ها در بخش بهداشتی، دارویی و تغدیه جانبازان گرامی و نیز حقوق و معیشت پرستاران وکارکنان زحمتکش آن مجموعه را مطرح وخواستار توجه جدی رفع مشکلات این عزیزان ودیگر مجموعه های آسایشگاهی جانبازان، در اسرع وقت شد . پس از آن حجت الاسلام صالحی دستورات لازم را به مدیر کل بازرسی ارتباطات مردمی ریاست جمهوری صادر و تاکید نمود ظرف روز جاری با حضور مدیرعامل مجموعه آسایشگاه‌های جانبازان و نیز مدیران مربوطه در بنیاد شهید و امور ایثارگران رفع مشکلات را پیگیری نمایند.

در پایان رئیس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری اعلام نمود برای بررسی مجدد نسبت به انجام خواسته های جانبازان وکارکنان خدوم این بخش خاص درمانی، کمتراز یکماه آینده به این آسایشگاه سرکشی خواهد نمود‌.

انتهای پیام/