شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#پرسپولیس

روایت رسانه سعودی از شکست النصر مقابل پرسپولیس | بالاخره یک تیم ایرانی در دادگاه برنده شد

مجموع نظرات: ۰
سه‌شنبه ۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۱
۰ نفر

نشریه عربستانی بعد از رد شدن شکایت النصر از پرسپولیس طولانی بودن رسیدگی این پرونده را سوژه کرد.

پهلوان پرسپوليس النصر

به گزارش همشهری آنلاین، باشگاه پرسپولیس روز گذشته از رد شدن نهایی شکایت باشگاه النصر عربستان علیه این تیم بعد از ۲ سال خبر داد.

پیش از این دادگاه حکمیت ورزش(CAS) چندین بار صدور حکم نهایی این پرونده را به تعویق انداخت و در نهایت مدارک تیم سعودی علیه باشگاه پرسپولیس را نپذیرفت تا باشگاه ایرانی برنده این پرونده شود.

در همین رابطه نشریه «الاقتصادیه» عربستان واکنش جالبی به رد شدن شکایت النصر علیه پرسپولیس داشت و مدت طولانی رسیدگی این پرونده را سوژه خود قرار داد و نوشت: بعد از ۵۹۱ روز دادگاه حکمیت ورزش شکایت باشگاه النصر علیه پرسپولیس بعد از بازی نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۲ را رد کرد.

در این پرونده النصر مدعی بود ۴ بازیکن پرسپولیس به صورت غیرقانونی در لیست تیم قرار داشتند ولی در نهایت این ادعای سعودی ها از سوی دادگاه CAS رد شد.

این حکم در حالی به نفع تیم ایرانی صادر شده است که معمولا تیم‌های ایرانی که به این دادگاه شکایت می‌برند، بازنده می‌شوند. بارها پیش آمده که تیم‌های ایرانی، به خصوص در پرونده‌های پرداخت‌های معوق بازیکنان خارجی به این دادگاه شکایت برده‌اند اما در نهایت، نه تنها حکم قبلی علیه این تیم‌های تایید شده که هزینه دادرسی هم از جیب باشگاه‌ها پرداخت شده است.