شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#انتخابات#مجلس#معلمان#واردات خودرو

شاهد تغییراتی در انتخابات هیئت رئیسه خواهیم بود/ تصویب شفافیت، رتبه‌بندی معلمان و واردات خودرو مهم‌ترین مصوبه‌های سال دوم مجلس

شاهد تغییراتی در انتخابات هیئت رئیسه خواهیم بود/ تصویب شفافیت، رتبه‌بندی معلمان و واردات خودرو مهم‌ترین مصوبه‌های سال دوم مجلس

جلال رشیدی کوچی گفت: احتمالا شاهد برخی تغییرات در هیئت‌رئیسه باشیم و در نواب ریاست مجلس نیز احتمال تغییر جایگاه یکی از عزیزان وجود دارد.

«جلال رشیدی کوچی»، نماینده مرودشت و عضو کمیسیون امور داخلی و شوراها در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا، در رابطه با انتخابات هیئت‌رییسه مجلس و احتمال تغییر در هیئت‌رئیسه گفت: به‌ نظر بنده در برخی از اعضاء هیئت‌رئیسه مانند دبیران و ناظران؛ احتمالا شاهد برخی تغییرات باشیم. در نواب ریاست مجلس نیز احتمال تغییر جایگاه یکی از عزیزان وجود دارد. چرا که اشخاص کاندیدا، از افراد تاثیرگذار مجلس یازدهم هستند. چه در میان نواب، ناظران و دبیران که می‌تواند هیئت رئیسه را دستخوش تغییر کند.

وی در ارتباط با این که از عملکرد هیئت‌رئیسه در طول سالی که عهده‌دار مسئولیت ریاست مجلس بودند رضایت دارد یا خیر، افزود: بنده به‌ صورت کلی از عملکرد دوستان هیئت‌رئیسه در سال دوم رضایت دارم.

رشیدی در مورد انتظار از هیئت‌رئیسه سال سوم و اقداماتی که باید در سال پیش رو انجام دهند نیز خاطرنشان کرد: قطعا می‌شود در برخی از مسائل و تصمیم‌گیری‌ها بهتر و قوی‌تر عمل کرد، تا جایگاه مجلس ارتقا داشته باشد. بنده به سهم خود این خواسته‌ها را به مسئولین مربوطه انتقال دادم. اما به‌ طور کلی اگر اختلافی نیز بوده، در مباحثی مانند لوایح، استیضاح، تقدم و تأخر طرح‌ها بوده است. که به‌ نظر بنده مجموعا نمره مثبتی به هیئت‌رئیسه سال دوم مجلس داده می‌شود.  

نماینده مرودشت در رابطه با مهم‌ترین عملکرد مجلس دوم مجلس در سال دوم نیز عنوان کرد: تصویب طرح شفافیت، واردات خودرو، پیگیری مسائل مربوط به حوزه معیشت و اقتصاد مردم به همراه رتبه‌بندی معلمان که همگی در راستای رضایت‌مندی ملت عزیز ایران بوده، از اهم عملکرد مجلس در سال دوم به شمار می‌رود. 

انتهای پیام/