شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#وزیر ورزش

فرهادیان: ورزش باید در اولویت سبد خانوارها قرار گیرد

فرهادیان: ورزش باید در اولویت سبد خانوارها قرار گیرد

تهران- ایرنا- مدیرکل توسعه ورزش حرفه‌ای و امور باشگاه‌ها گفت: پیرو دستور «آیت‌الله رییسی» ریاست محترم جمهوری و وزیر ورزش و جوانان، ورزش در کشور نباید گران شود و باید در اولویت و سبد خانوارها قرار گیرد.

 به گزارش ایرنا، «آرش فرهادیان» با اشاره به سیاست دولت سیزدهم در زمینه ارائه خدمات ورزشی به شهروندان اظهار داشت: نامه‌ای از سوی معاونت توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای به فدراسیون‌ها و باشگاههای ورزشی در خصوص منع هرگونه افزایش خدمات ورزشی نامه ای ابلاغ شد و در همین راستا شهریه باشگاه‌ها در سال جاری افزایش نخواهد یافت.

وی ورزش را به عنوان عامل اصلی سلامت و پویایی افراد جامعه دانست و افزود: ورزش باید به عنوان بخشی جدایی‌ناپذیر در سبد خانوار قرار گیرد و جلوگیری از گران شدن آن، اقدامی موثر در این راستا خواهد بود.

مدیرکل توسعه ورزش حرفه‌ای و امور باشگاه‌ها تصریح کرد: در بحث طرح نظام جامع باشگاه‌داری در جمهوری اسلامی ایران، رتبه‌بندی و نرخ‌گذاری باشگاه‌ها را در دستور کار قرار گرفته و سعی می‌کنیم برطبق رتبه‌بندی باشگها نرخ‌گذاری صورت گیرد و طی مکاتباتی که با ادارات کل استان‌ها و فدراسیون‌ها صورت گرفت در سال ۱۴۰۱ هی‌چگونه افزایش تعرفه باشگاههای ورزشی نخواهیم داشت.