شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:##شعبانیان#بازیکن#اردوی#متصل#اعزام#دعوت#کرد

شعبانیان 15 بازیکن را به اردوی متصل به اعزام دعوت کرد

شعبانیان 15 بازیکن را به اردوی متصل به اعزام دعوت کرد

سرمربی تیم والیبال نوجوانان دختر 15 بازیکن را به چهاردهمین و آخرین اردوی آمادسازی این تیم که متصل به اعزام است، دعوت کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، تیم ملی والیبال نوجوانان دختر خود را برای حضور شایسته در رقابت‌های قهرمانی نوجوانان زیر 18 سال دختر آسیا آماده می‌کند.

اردوی چهاردهم این تیم که متصل به اعزام است از روز پنج‌شنبه پنجم خرداد آغاز خواهد شد و تا زمان اعزام تیم به تایلند ادامه خواهد داشت.

میترا شعبانیان با ابراز خرسندی از شرایط خوب بازیکنان گفت: در حال حاضر 15 نفر به اردو دعوت شده‌اند و سه روز قبل از پایان اردو تعداد به 12 نفر کاهش خواهد یافت. تاکنون شرایط تمرینات و تیم خوب پیش رفته است و 4 روز زودتر به تایلند اعزام می‌شویم تا بازیکنان با شرایط آب و هوایی هماهنگ شوند و در صورت امکان چند بازی تدارکاتی داشته باشند.

وی تاکید کرد: دوست نداریم این مسابقات تدارکاتی با تیم‌های ملی کشورهایی باشد که در گروه ایران هستند و در حال رایزنی برای هماهنگی مسابقات با تیمی دانشگاهی یا جوانان یا تیمی که در گروه ما نباشد، هستیم.

ستایش هادی، زهرا محمدزاده، هدیه طالعی، سارینا یعقوبی، دیانا رشیدی، هلیا پیری، درسا فلاح، پریا حاجتمند، سیده‌نگار هاشمی، شقایق حسن‌خانی، آسیه حسنی کبوترخانی، آتنا شادکین، ستایش سادات حسینی، سارا کریمی سجزه‌ئی و سپینود دست‌برجن 15 بازیکن دعوت شده به اردوی چهاردهم تیم ملی والیبال نوجوانان دختر هستند.

موهبه نجفی‌زاده (سرپرست)، میترا شعبانیان (سرمربی)، اعظم عیدی (مربی)، صفورا گل افشان (مربی)، ایمان شاهمرادزاده (آنالیزور)، شبنم ملکی (مربی بدنساز) اکرم حبیب لوی شندی (فیزیوتراپ) و زهرا محمدی (ماسور) و زهرا یلقی (کمک آنالیزور) اعضای کادر فنی تیم ملی والیبال نوجوانان دختر در این اردو هستند.

رقابت‌های والیبال قهرمانی نوجوانان زیر 18 سال دختر آسیا از 16 تا 23 خردادماه در کشور تایلند برگزار می‌شود.

انتهای پیام/