شهر خبر

رائول:‌ رئال‌مادرید همان چیزی است که میلیون‌ها هوادارش در پنج قاره جهان انتظار دارند

رائول:‌ رئال‌مادرید همان چیزی است که میلیون‌ها هوادارش در پنج قاره جهان انتظار دارند

تهران- ایرنا- اسطوره باشگاه رئال‌مادرید با تاکید بر اینکه کاری که کهکشانی‌ها انجام می‌دهند در توان سایر تیم ها نیست، گفت: رئال‌مادرید همان چیزی است که میلیون‌ها هوادارش در پنج قاره جهان انتظار دارند.

به گزارش روز سه‌شنبه خبرنگار ورزشی ایرنا، «رائول گونزالس» در گفت‌و گو با برنامه «ورزش برای همه»‌ که توسط بنیاد رئال مادرید سازماندهی شده‌است، با تاکید بر اینکه رئال همواره عالی بوده و خواهد بود، خاطرنشان کرد: کسب عنوان‌های قهرمانی در فینال‌ها باعث شده است که بسیاری از کودکان طرفدار رئال مادرید باشند و بخواهند روزی شبیه «کورتوا» و «وینیسیوس» شوند.

وی یادآور شد: کاری که رئال انجام می‌دهد در توان هیچ تیم دیگری نیست. چیزی که در دو ماه گذشته شاهد آن بودیم بخصوص در سه بازی مقابل پاری‌سن‌ژرمن، چلسی و منچسترسیتی که باورکردنی نبود. این‌هاچیزهایی است که فقط در رئال مادرید اتفاق می‌افتد.

بازیکن سابق رئال مادرید با اشاره به اینکه رئال پس از دو سال کرونا شب‌هایی جادویی را برای هوادارانش ساخت، تصریح کرد: پشت همه موفقیت‌ها و بازیکنان، مردم بودند. رئال مادرید همان چیزی است که میلیون ها هوادار در پنج قاره جهان انتظار دارند.