شهر خبر

الریاضیه: تن‌هاخ گام به فضای چند دسته و مسموم منچستر می‌گذارد

الریاضیه: تن‌هاخ گام به فضای چند دسته و مسموم منچستر می‌گذارد

تهران- ایرنا- سایت الریاضیه در گزارشی با اشاره به حضور «اریک تن‌هاخ» در منچستریونایتد گفت: وی در شرایطی هدایت شیاطین سرخ را بر عهده خواهد گرفت که فضای این تیم بسیار سمی و چالش برانگیز است.

به گزارش ایرنا، عملکرد ضعیف تیم فوتبال منچستریونایتد در فصل جاری فوتبال انگلیس و اروپا موجب شد تا مسوولان این باشگاه با اریک تن‌هاخ سرمربی هلندی برای فصل آینده فوتبال به توافق برسند.

تن‌هاخ باید جانشین رالف رانکینگ شود که منچستریونایتد در زمان وی یکی از بدترین نتایج فصل خود را تجربه کرد. این مربی هلندی در بدو ورود به جمع شیاطین سرخ کار راحتی پیش رو ندارد بلکه وارد چالش بزرگی خواهد شد.

سایت خبری الریاضیه در گزارشی با اشاره به چالش‌های پیش روی این مربی نوشت: رختکن شیاطین سرخ در یک فصل بدترین شرایط را تجربه کرده و فضای تیم بسیار چالش برانگیز و مسموم خواهد بود. رختکن منچستر به ۲ گروه تقسیم می‌شد؛ گروهی انگلیسی که رهبری آن بر عهده هری مگوایر کاپیتان تیم بود و گروهی دیگر که بازیکنان خارجی بودند که در راس آنان کریستیانو رونالدو حضور داشت. اختلاف این ۲ گروه نه تنها به تیم بلکه به خانواده‌های آنان نیز کشیده شد. تفرقه از بازی برابر اتلتیکو مادرید در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آغاز شد.

در ادامه گزارش آمده است: تن‌هاخ در بدو ورود با این گروه‌بندی‌ها مواجه است. البته وی از همان ابتدا از بازیکنان خواسته که بجنگند و تمام تلاش خود را انجام دهند آنان باید همکاری کنند و متحد شوند تا منچستر به تیمی قوی برای مبارزه با حریفان تبدیل شود.