شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:##ترور#شهید#صیاد#خدایی#عمق#عصبانیت#دشمنان#سپاه#نشان#داد

ترور شهید صیاد خدایی عمق عصبانیت دشمنان از سپاه را نشان داد

ترور شهید صیاد خدایی عمق عصبانیت دشمنان از سپاه را نشان داد

رئیس مجلس شورای اسلامی شهادت شهید صیاد خدایی جهانی را تبریک و تسلیت گفت و اظهار داشت: این ترور عمق عصبانیت دشمنان ملت از سپاه را نشان داد.

به گزارش خبرگزری برنا، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در ابتدای جلسه علنی روز سه شنبه( 3 خرداد) شهادت شهید سرهنگ پاسدار حسن صیاد خدایی به دست عوامل تروریستی استکبار جهانی را به ملت ایران، عموم پاسداران مدافع امنیت کشور و خانواده این شهید عزیز تبریک و تسلیت گفت و اظهار داشت: این ترور بار دیگر عمق عصبانیت دشمنان ملت ایران از سپاه پاسداران را نشان داد که مخلصانه امنیت را برای این مرز و بوم تامین کردند.

وی افزود: تسریع در شناسایی و مجازات عاملان و آمران این جنایت خاصه آحاد ملت شریف ایران است و دستگاه‌های مرتبط در این خصوص اقدامات لازم را به انجام خواهند رساند.

قالیباف همچنین جان باختن تعدادی از هموطنان در حادثه دلخراش ریزش ساختمان در حال احداث در شهر آبادان را به مردم شجاع و شرایط شهر آبادان و خانواده های ایشان تسلیت گفت و اظهار داشت: برای مصدومان این حادثه شفای عاجل و کامل از خداوند متعال مسئلت دارم. دستگاه‌های مربوطه ضمن رسیدگی فوری به مصدومان، بررسی دقیق علل این حادثه را در دستور کار قرار دهند و با مسببین این حادثه دلخراش در هر سطحی برخورد سریع و قاطع صورت گیرد.

نماینده مردم تهران در مجلس همچنین به کمیسیون عمران مجلس ماموریت داد، موضوع را با کمک نمایندگان آبادان بررسی و گزارش آن را به مجلس ارائه کند.

ادامه دارد...