شهر خبر

دادستان آذربایجان شرقی: کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، تصمیم منصفانه بگیرد

دادستان آذربایجان شرقی: کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، تصمیم منصفانه بگیرد

تهران- ایرنا- دادستان عمومی و انقلاب مرکز آذربایجان شرقی گفت: نمی‌توانیم فعلا اظهار نظر کنیم و نتایج تحقیقات را در آینده به مردم می‌گوییم اما انتظار داریم کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال با در نظر گرفتن مستندات، تصمیم منصفانه بگیرد.

به گزارش ایرنا، بابک محبوب علیلو در گفت و گویی درباره حواشی دیدار تیم‌های فوتبال تراکتور و پرسپولیس، اظهار داشت: بعد از وقوع این ماجرا دادسرای عمومی مرکز استان وارد موضوع شد و پیگیری کرد و در ارتباط با مسایل قضایی و آن قسمتی که جرم محسوب شده، پرونده تشکیل شد. در ارتباط با این موضوع افرادی را دستگیر کردیم که به نوعی مرتبط با این موضوع بودند و  افراد محرک و عوامل درگیری هم شناسایی کردیم و با حساسیت و رعایت عدالت و انصاف موضوع را پیگیری کردیم.

وی افزود: انتظار داریم که یک طرفه قضاوت نشود و باید برای قضاوت منصفانه در ارتباط با یک موضوع رخ داده همه ابعاد را در نظر بگیریم. مستندات هر دو طرف را بررسی کرده و به راحتی به خود اجازه ندهیم زحمات مسوولان امنیتی را زیر سوال ببریم. ابعاد موضوع به صورت همه جانبه بررسی و واقعیت مشخص و تدبیری اتخاذ شود تا چنین رفتارهایی دیده نشود.

دادستان عمومی استان آذربایجان شرقی افزود: مردم آذربایجان شرقی نجیب و شریف و مهمان‌نواز هستند و هواداران تراکتور آزمون خود را در بازی‌های مختلف داخلی و بین‌المللی پس دادند منتهی در همه بازی ها معمولا یک عده تماشاگرنما به هیچ ضوابطی پایبند نبوده و هر دو تیم یاد شده از این دو دایره کلی مستثنی نیستند. با توجه به اینکه باید به نتیجه مشخصی برسیم و نمی‌توانیم فعلا اظهار نظر کنیم و نتایج تحقیقات را در آینده به مردم می گوییم اما انتظار داریم تا کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال با در نظر گرفتن مستندات تصمیم منصفانه بگیرد.