شهر خبر

پرسپولیس- شهرخودرو؛ تثبیت نایب قهرمانی با سقوط تلخ مشهدی‌ها؟!

پرسپولیس- شهرخودرو؛ تثبیت نایب قهرمانی با سقوط تلخ مشهدی‌ها؟!

پرسپولیس امشب در آخرین دیدار خانگی خود در لیگ بیست و یکم، در استادیوم آزادی پذیرایی شهرخودرو و شاگردان داود سیدعباسی است، دیداری که برای هر دو تیم از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و این موضوع می‌تواند بر جذابیت‌های این دیدار اضافه کند.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا؛ پرسپولیس در آخرین بازی خانگی خود در لیگ بیست و یکم در حالی برای بازی برابر شهرخودرو آماده می شود که قرمزها همچنان در شوک اتفاقات تلخ تبریز هستند و با خاطره تلخ آن دیدار آماده می شوند تا برابر تیمی که خطر سقوط را بیخ گوش خود حس می کند، به میدان برود.

یحیی در حالی تیمش را برای این دیدار آماده می کند که با توجه به اتفاقات رخ داده در تبریز و محرومیت برخی از بازیکنان، او مجبور است با ایجاد تغییراتی در ترکیب اصلی تیمش، شاگردانش را برای این بازی آماده کند. این در حالی است که با بازگشت سیدجلال حسینی به تمرینات گروهی پرسپولیس این احتمال دور از ذهن نیست که کاپیتان اول سرخ ها بتواند در این دیدار برای پرسپولیس به میدان برود تا بدین ترتیب دامنه تغییرات در ترکیب اصلی در این مسابقه گسترده تر شود.

در آن سوی میدان شهرخودرویی ها برای بقا در لیگ برتر کورسوی امیدی دارند! شاگردان داود سیدعباسی در حالی برای جدال برابر پرسپولیس به تهران آمده اند که چیزی برای از دست دادن ندارند و می خواهند از آخرین فرصت های اندک باقی مانده برای بقا در لیگ برتر بهره ببرند.

این در حالی است که تحت شرایطی خاص، حتی پیروزی برابر پرسپولیس هم نمی تواند برای شهرخودرویی ها راهی برای بقا در لیگ برتر باشد. با توجه به امتیازات سه تیم پایانی جدول رده بندی در صورتی که نفت مسجدسلیمان بتواند در دیدار خانگی اش برابر نفت آبادان به پیروزی برسد از منطقه سقوط فرار کرده و شهرخودرو و فجر با هر نتیجه ای که در بازی های پایانی خود به دست بیاورند، محکوم به سقوط هستند. با این تفاسیر نگاه شهرخودرویی ها در این دیدار فقط به اسکوبورد استادیوم آزادی نیست و یک نگاه ویژه را به مسجدسلیمان و دیدار ویژه نفت این شهر در دربی نفتی ها خواهند داشت.

دیدار پرسپولیس و شهرخودرو امشب سه‌شنبه 3 خرداد 1401 در حالی از ساعت 20 آغاز می شود که براساس اعلام کمیته داوران، یاسر همرنگ، محمد عطایی، محسن بابایی و شبیر بهروزی تیم داوری این بازی را تشکیل می دهند.

انتهای پیام/