شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#فوتبال#تیم فوتبال#پیکان#اراک

فاضلی: هر تیمی برنده باشد رتبه تک رقمی خود را مسجل کرده است/ امیدوارم تیم‌هایی مثل پیکان زیاد شوند

فاضلی: هر تیمی برنده باشد رتبه تک رقمی خود را مسجل کرده است/ امیدوارم تیم‌هایی مثل پیکان زیاد شوند

مربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک اعتقاد دارد در جدال فردای این تیم مقابل پیکان تیمِ فاتح رتبه تک رقمی خود را مسجل خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری تسنیم از اراک، وحید فاضلی در نشست خبری پیش از دیدار آلومینیوم اراک - پیکان که از ساعت 20 فردا (سه‌شنبه) در ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک برگزار می‌شود، اظهار داشت: در ابتدا به نوبه خودم حادثه شهر آبادان را تسلیت می‌گویم. امیدوارم دیگر شاهد چنین اتفاقات غم‌انگیزی نباشیم. بازی حساسی برای ماست؛ به هر حال دو تیم در جدول همسایه هستیم و شرایط را درک می‌کنیم. هر تیمی برنده این بازی باشد تا حدودی رتبه تک رقمی خود را مسجل کرده است. ما هم به این شرایط واقف هستیم.

وی ادامه داد: پیکان هم تیم بسیار خوبی است. کادر فنی بسیار با دانش و بازیکنان خوبی دارد. به لحاظ تاکتیکی هم سازماندهی خوبی دارند. مدل بازی خودشان را هم دارند و شکل بازی این تیم هم کاملاً نشان می‌دهد که کار کرده است و برنامه دارد. دیدید که اکثر تیم‌های بالای جدولی را اذیت کردند. نکته مهم تیم پیکان این است که بازیکنان آینده‌دار زیادی دارد.

مربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک خاطر نشان کرد: من امیدوارم حداقل تیم‌هایی مثل پیکان در لیگ ما زیاد شوند. ما اگر تیم‌های‌مان را به چهار دسته تقسیم کنیم؛ حداقل امیدوارم یک دسته از تیم‌های ما به جوانگرایی اهمیت بدهند و تولید بازیکنان جوان استمرار داشته باشد. به هر حال ما هم شرایط بازی را درک کرده و تمرکز داریم. امیدوارم ضمن احترام به تیم پیکان، فردا سه امتیاز را کسب کنیم.

انتهای پیام/