شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#دولت#ساختمان متروپل#فوری#معاون اول

واکنش ویژه دو مقام ارشد دولت در مورد ریزش ساختمان متروپل آبادان

مجموع نظرات: ۰
دوشنبه ۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۹
۰ نفر

معاون اول رئیس جمهوری و وزیر کشور در دستوراتی جداگانه بر لزوم رسیدگی فوری به حادثه ریزش ساختمان ده طبقه در مرکز شهر آبادان و به‌کارگیری همه امکانات برای رسیدگی فوری به حادثه‌دیدگان تاکید کردند.

ریزش متروپل آبادان

به گزارش همشهری‌آنلاین،معاون اول رییس جمهور بر لزوم رسیدگی فوری به حادثه ریزش ساختمان ده طبقه در مرکز شهر آبادان و خارج کردن سریع مصدومان از زیر آوار تاکید کرد.

محمد مخبر بلافاصله پس از اطلاع از وقوع ریزش ساختمان متروپل در شهر آبادان، در تماس های تلفنی جداگانه با استاندار خوزستان و فرماندار آبادان، دستورات لازم برای بسیج امکانات جهت کمک به مصدومان و مجروحان این حادثه را صادر کرد و ضمن تسلیت به خانواده‌های جانباختگان این حادثه و ابراز همدردی با مصدومان، خواستار بررسی دقیق علل وقوع این اتفاق شد.

دستور وزیر کشور به استاندار خوزستان در پی ریزش یک ساختمان

همچنین احمد وحیدی وزیر کشور به دنبال حادثه دلخراش ریزش ساختمان متروپل در شهرستان آبادان، در تماس تلفنی با استاندار خوزستان خواستار بکارگیری همه امکانات برای رسیدگی فوری به حادثه‌دیدگان و نجات محبوسان احتمالی زیر آوار شد.

وزیر کشور در این تماس تلفنی از صادق خلیلیان خواست، با به کارگیری همه ظرفیت ها و امکانات، برای نجات افرادی که احتمالا در پارکینگ و طبقه همکف این ساختمان گرفتار شده اند، تسریع شود.

وی همچنین به سازمان مدیریت بحران و سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور دستور دارد همه امکانات خود را در این زمینه به کار گیرند و در اسرع وقت نسبت به بررسی کارشناسانه این حادثه اقدام کنند.

علاوه بر این، وزیر کشور خواستار معرفی مسببان و متخلفان این حادثه به دستگاه قضایی شد.