شهر خبر

پشت پرده امضا نشدن قرارداد چند ستاره با پرسپولیس/ بازیکنان جدید منتظر تعیین تکلیف کادرفنی!

شنیده های ما از منابع موثق حاکی از آن است که باشگاه پرسپولیس مدتی است به صورت رسمی فعالیت های نقل و انتقالاتی خود را شروع کرده و با چند بازیکن هم به طور جدی مذاکراتی را انجام داده است.

پشت پرده امضا نشدن قرارداد چند ستاره با پرسپولیس/ بازیکنان جدید منتظر تعیین تکلیف کادرفنی!

پرسپولیس بعد از دست دادن قهرمانی در هر دو جام این فصل اوضاع خوبی را تجربه نمی کند. کادرفنی این تیم هم به شدت از سوی هواداران تحت فشار قرار گرفته است و حتی شایعه تغییرات در کادرفنی هم طی روزهای گذشته و به خصوص بعد از دیدار مقابل سپاهان به گوش رسید.

خیلی از کارشناسان معتقدند که پرسپولیس برای فصل جدید نیاز به یک خانه تکانی اساسی دارد و چند بازیکن این تیم در حد پرسپولیس نیستند. طی روزها و هفته های گذشته شایعه مذاکره باشگاه پرسپولیس با چند بازیکن شنیده شد و حتی گفته می شود، درویش با چند بازیکن هم به توافق رسیده تا برای فصل آینده ان ها را به پرسپولیس بیاورد.

با این حال یحیی گل محمدی در مصاحبه ای که با یک برنامه تلویزیونی داشت، به صراحت اعلام کرد هیچ لیستی به باشگاه نداده و هنوزاسامی نفرات مدنظرش را برای فصل آینده به درویش نداده است. یحیی در حالی این صحبت ها را مطرح کرد که چندی قبل مدیرعامل پرسپولیس در مصاحبه ای مدعی شد لیست نقل و انتقالاتی را از گل محمدی دریافت کرده و حتی اعلام کرد در حال مذاکره با علیرضا بیرانوند است تا گلر شماره یک تیم ملی را به پرسپولیس بیاورد.

پشت پرده امضا نشدن قرارداد چند ستاره با پرسپولیس/ بازیکنان جدید منتظر تعیین تکلیف کادرفنی!

همچنین شنیده های ما از منابع موثق حاکی از آن است که باشگاه پرسپولیس مدتی است به صورت رسمی فعالیت های نقل و انتقالاتی خود را شروع کرده و با چند بازیکن هم به طور جدی مذاکراتی را انجام داده است. حال این وسط مشخص نیست که باشگاه پرسپولیس بر اساس کدام لیست اقدام به مذاکره با چند بازیکن کرده است. شاید هم گل محمدی به خاطر بر هم نخوردن تمرکز بازیکنان فعلی تیمش هر گونه فعالیت نقل و انتقالاتی و ارائه لیست به باشگاه را تکذیب کرده است.

به هرحال مدیران پرسپولیس با گزینه های مدنظر خود صحبت های اولیه را انجام دادند و با چند بازیکن هم به توافق نهایی رسیدند ولی قراردادی امضا نشد. اما پشت پرده نهایی نشدن و عدم امضا از سوی بازیکنان جدید چیست؟ شنیده های ما حاکی از آن است که این نفرات منتظر مشخص شدن تکلیف کادرفنی پرسپولیس هستند و می خواهند ببینند که یحیی گل محمدی فصل آینده هم روی نیمکت پرسپولیس خواهد نشست و یا جای خود را به مربی دیگری خواهد داد.

این نفرات البته پیگیر این موضوع هستند که در صورت جدایی گل محمدی، فرد جایگزین چه کسی خواهد بود و این موضوع اهمییت زیادی برای آن ها دارد. همین موضوع تا حدود زیادی کار باشگاه پرسپولیس را در نقل و انتقالات سخت کرده است چرا که آن ها به شدت از سوی هوادارانشان تحت فشار هستند تا برای فصل بعد تیمی قدرتمند ببندند.