شهرخبر

واکنش استیلی به احتمال لغو دیدار تدارکاتی ایران با کانادا

واکنش استیلی به احتمال لغو دیدار تدارکاتی ایران با کانادا

مدیر تیم ملی فوتبال ایران به احتمال لغو دیدار تدارکاتی تیم ملی ایران برابر کانادا در راه آماده‌سازی جام جهانی ۲۰۲۲ واکنش نشان داد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، حمید استیلی درباره آخرین وضعیت تیم ملی فوتبال پس از لغو دیدارهای تدارکاتی با اکوادور و سنگال گفت: هنوز حریفی انتخاب نشده است. با تیم‌هایی صحبت کرده‌ایم ولی نمی‌توانیم نام ببریم چون وقتی نام می‌بریم همه چیز بهم می‌خورد. برای قطعی شدن بازی‌های تدارکاتی باید یکی دو روز صبر کنیم.

«هنوز زمان سفرمان به ترکیه و سپس کانادا مشخص نشده است.» وی با بیان این جمله تصریح کرد: امروز برنامه‌ریزی‌مان برای سفر به کانادا بود. لیگ‌های یکسری از بازیکنان لژیونر به پایان رسیده و باید هر چه زودتر خودشان را به اردوی تیم ملی معرفی کنند. درباره برنامه لیگ با سهیل مهدی صحبت کردیم و امکان جابه‌جایی مسابقات نبود، به همین دلیل اگر زمان اعزام برای گرفتن ویزا مشخص شود با مربیان، سرپرست و مدیران باشگاه‌ها برای حضور بازیکنان ملی‌پوش صحبت می‌کنیم.

مدیر تیم ملی فوتبال ایران در واکنش به شایعه لغو دیدار تدارکاتی با کانادا گفت: هنوز چیزی مشخص نیست. امروز در این رابطه صحبت می‌کردیم و چیزی قطعی نیست. هنوز نمی‌توانیم چیزی در این باره بگوییم و رئیس و دبیرکل فدراسیون باید صحبت کنند.

استیلی در پاسخ به این سؤال که چند نفر در سفر به کانادا همراه تیم ملی خواهند بود، خاطرنشان کرد: چند بار تکرار کنیم؟ اینها را گفته‌ایم. کانادایی‌ها زمانی برای گرفتن ویزا داده‌اند و در حال بررسی هستیم.

وی در خصوص اینکه گفته بودید تیم ملی برای بازی با کانادا سود مالی خواهد کرد، یادآور شد: آیا در این 10 سال توانسته‌ایم پولی بگیریم؟ همیشه پول داده‌ یا گرفته‌ایم؟

مدیر تیم ملی در مورد اینکه آیا با کشور نیوزیلند برای بازی تدارکاتی مذاکره شده بود یا نه، گفت: مذاکره کرده بودیم ولی اسکوچیچ موافقت نکرد.

انتهای پیام/