شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#تهران#شهرداری تهران

ملکی خبر داد

آتش‌سوزی در کارگاه نجاری واقع در مرتضی‌گرد/ یک نفر جان باخت

آتش‌سوزی در کارگاه نجاری واقع در مرتضی‌گرد/ یک نفر جان باخت

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران از فوت یک نفر در اثر آتش‌سوزی در یک کارگاه نجاری و چوب‌بری در محله مرتضی‌گرد خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، جلال ملکی گفت: ساعت ۱۲:۴۳ ظهر امروز یک مورد آتش‌سوزی در یک کارگاه نجاری و چوب‌بری در محله مرتضی‌گرد، خیابان تختی به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران اطلاع داده شد و در ادامه سه ایستگاه با امکانات کامل به محل حادثه اعزام شدند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران خاطرنشان کرد: به‌محض رسیدن، همکاران مشاهده کردند که در یک ساختمان دو طبقه و در طبقه همکف یک کارگاه نجاری و چوب‌بری به وسعت حدود ۱۵۰ متر و پر از لوازم الوار و مواد قابل اشتعال بود که کاملاً شعله‌ور بود.

وی تصریح کرد: داخل راه‌پله‌ها نیز الوار و چوب وجود داشت که آتش و دود زیادی از طریق همین نوع چیدمان به طبقات بالایی سرایت کرد و تقریباً بخش زیادی از ساختمان شعله‌ور بود. اطلاعات اولیه حاکی از این بود که افرادی در طبقات بالایی محبوس هستند.

ملکی خاطرنشان کرد: آتش‌نشانان همزمان با خاموش کردن آتش به طبقات فوقانی رفتند و موفق به خارج کردن دو نفر شدند که به تأیید عوامل اورژانس مشخص شد یکی از این افراد که خانمی در حدود ۶۵ سال بود بر اثر شدت آسیب‌ها و جراحات وارده جان خود را از دست داد.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران عنوان کرد: فرد دیگر نیز تحویل عوامل اورژانس شد. در حال حاضر مدت زیادی است که آتش خاموش شده و نیروها مشغول مراحل پایانی لکه‌گیری و ایمن‌سازی محل هستند و تا دقایقی دیگر محل تحویل مسئولان و مالکان خواهد شد.