شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#کنسرت#باران#هنرمندان#سال جاری

به همت سینا ذکایی؛

«طهران، باران بهاری» نام یک کنسرت شد/ اجرا در تالار وحدت

«طهران، باران بهاری» نام یک کنسرت شد/ اجرا در تالار وحدت

سینا ذکایی از نوازندگان شناخته شده سازهای بادی روز نهم خرداد سال جاری همراه با تعدادی دیگر از هنرمندان نوازنده کنسرت «طهران، باران بهاری» را برگزار می‌کند.

به گزارش خبرنگار مهر، «طهران، باران بهاری» عنوان یکی از تازه ترین اجراهای زنده موسیقایی است که روز نهم خرداد سال جاری به سرپرستی سینا ذکایی از نوازندگان شاخص سازهای بادی میزبان مخاطبان در تالار وحدت تهران خواهد بود.

گروه اجرایی تصمیم دارند در این کنسرت منتخبی از بهترین های موسیقی جهان و قطعاتی که سیناذکایی طی سال های اخیر در برنامه های مختلف تلویزیونی و پلتفرم ها اجرا کرده، به مخاطبان ارائه دهند.

این کنسرت در ادامه کنسرت «طهران، عصر زمستانی» است که توانست با استقبال خوبی از سوی مخاطبان مواجه شود.

این نوازنده چندی پیش بود که در یک گفتگوی رسانه ای درباره حس و حال برگزاری کنسرت هایش گفته بود:«ما تولید کنندگان آثار موسیقی، به گونه‌ای فعالیت نمی‌کنیم که آثار خوب به گوش مردم برسد. مردم نشان داده اند که وقتی مخاطب آثار خوب موسیقی قرار بگیرند، با آن ارتباط برقرار می‌کنند، لذت می‌برند و می‌پسندند. [...] الزامی نیست که حال مخاطب صرفا با یک موسیقی شاد خوب شود، بلکه آدم با یک گریه هم حالش خوب می‌شود. من حالم با ساز زدن خوب است و همیشه قطعاتی را انتخاب می‌کنم که در مرحله اول حال خودم را خوب کند و در نهایت مخاطب کارهای من هم با شنیدن آن، حالش خوب شود.»

سینا ذکایی از جمله هنرمندانی است که طی سالهای اخیر همکاری های متعددی با نوازندگان و چهره های شاخص موسیقی کشورمان داشته است. این هنرمند با ارکسترسازهای بادی تهران تاکنون مجموعه کنسرت ها و برنامه‌های ترکیبی متعددی را با هنرمندانی از جمله جاوید مجلسی، عالیم قاسم اف، شهاب حسینی، نیما رئیسی، ایرج طهماسب در قالب های مختلفی تجربه کرده است.