شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#ایران#دانش‌آموز
نماینده مجلس:

لباس‌های دانش ‌آموزان به پرچم ایران مزین شود/ ضرورت حضور دانش‌آموز در مساجد برای کسب نمره درس دینی و قرآن!

کدخبر: 497009
نماینده مردم رباط کریم در مجلس گفت: نمره علمی درس دینی و قرآن با حضور دانش‌آموز در مساجد صورت گیرد. تصاویر شهدای کشور هم باید زینت بخش مدارس و کتاب‌های درسی باشد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، حسن نوروزی در جلسه علنی امروز(یکشنبه) مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود ضمن تبریک سالروز آزادسازی خرمشهر گفت: انتظار داریم که رئیس جمهور اسباب سفر به منطقه رباط کریم فراهم کند. رباط کریم، بهارستان و پرند در جوار دو شهر زنده قرار دارد. این منطقه با هزار هکتار منطقه آزاد و ۲۵۰۰ هکتار منطقه ویژه اقتصادی می‌تواند به عنوان پایتخت تجاری کشور خودنمایی کند.

نماینده مردم رباط کریم در مجلس خطاب به رئیس جمهور گفت:‌ رباط کریم می‌توان بخش زیادی از مشکلات بیکاری منطقه را به دوش بکشد. تقویت واحد تولیدی و عمل به مصوبات قانونی دولت می‌تواند بیکاری تهران، کرج، اسلامشهر و شهریار را هم حل کند. از طرف دیگر سامان‌دهی پس آب تصفیه خانه پرند می‌تواند فضای سبز شهر فرودگاهی بین المللی امام خمینی تا شعاع ۲۵ کیلومتر تأمین کند.

این عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس یازدهم به تسریع رتبه‌بندی فرهنگیان تأکید کرد و گفت: از مقام معظم رهبری می‌خواهم که درخواست بنده مبنی بر دیدار ۵ دقیقه با ایشان را قبول کنند تا خواسته‌های یک و نیم میلیون جمعیت را بیان کنم.

طرح نگهبان محله ۷۰۰ هزار شغل ایجاد می‌کند

نماینده مردم رباط کریم در مجلس در پایان خطاب به وزیر کشور و وزیر آموزش و پرورش گفت: طرح نگهبان محله، ۷۰۰ هزار شغل ایجاد می‌کند. هر چه زودتر با نصب کیوسک بر سر کوچه‌ها این مورد را عملیاتی کنید. نمره عملی درس دینی و قرآن با حضور دانش‌آموز در مساجد صورت گیرد. تصاویر شهدای کشور باید زینت بخش مدارس و کتاب‌های درسی باشد. لباس‌های دانش ‌آموزان هم به پرچم ایران مزین شود.