شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#مجلس#مجلس شورای اسلامی

در تشریح جلسه کمیسیون فرهنگی مطرح شد؛

بررسی عملکرد وبرنامه‌های سازمان تبلیغات اسلامی برای تحقق شعار سال

بررسی عملکرد وبرنامه‌های سازمان تبلیغات اسلامی برای تحقق شعار سال

نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در جلسه امروز این کمیسیون حضور یافت و عملکرد و برنامه‌های این سازمان برای تحقق شعار سال بررسی شد.

غلامرضا منتظری در گفتگو با خبرنگار مهر، در تشریح جلسه عصر امروز کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت: این جلسه با حضور حجت‌الاسلام محمد قمی، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی و معاونان وی برگزار شد.

وی بیان کرد: عملکرد و برنامه‌های آتی سازمان تبلیغات اسلامی و حوزه هنری برای تحقق شعار سال مبنی بر تولید؛ دانش‌بنیان و اشتغال آفرین در این جلسه مورد بحث و ارزیابی قرار گرفت.

نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: طبق گزارشی که در این جلسه ارائه شد، سازمان تبلیغات اسلامی تاکنون اقدامات مهمی را در حوزه‌هایی مانند تولید انیمیشن با نگاه دانش بنیان در رده سنی کودک و نوجوان و شکل‌گیری مجموعه‌های تخصصی و مردمی در حوزه فرهنگ و هنر برای تحقق شعار سال آغاز کرده است.

نماینده مردم گرگان در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: انتظار ما آن است که سازمان تبلیغات اسلامی اقدامات لازم برای تحقق شعار سال را بر اساس بازه زمانی مشخص و برنامه‌هایی که ارائه کرده است، عملیاتی کند.