شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:##همراهی#مشترکین#برق#برای#عبور#پیک#تابستان#ضرورت#دارد

همراهی مشترکین برق برای عبور از پیک تابستان ضرورت دارد

همراهی مشترکین برق برای عبور از پیک تابستان ضرورت دارد

شیراز-ایرنا-معاون هماهنگی توزیع توانیر با مهم و حیاتی خواندن موضوع مدیریت مصرف برضرورت همکاری،تعامل و  همدلی مردم برای عبور موفق از پیک تابستان ۱۴۰۱ تأکید کرد و گفت: گذر از پیک تابستان با همراهی مردم و مسئولان محقق خواهد شد.

حمیدرضا پیرپیران یکشنبه در مراسم تکریم و معارفه سرپرست و مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان فارس که به صورت ویدئو کنفرانسی برگزار شد، گسترش فرهنگ خدمات غیرحضوری در شرکت های توزیع نیروی برق را مهم دانست و اظهار کرد: با توسعه خدمات غیرحضوری و اهمیت به بحث مشتری مداری، جلب رضایت ذینفعان نیز محقق می شود.

معاون هماهنگی توزیع توانیر ادامه داد: ارتقا سطح دانش در بخش های توزیع و همچنین استفاده حداکثری از ظرفیت های بخش خصوصی از دیگر مواردی بودند که پیرپیران طی سخنانی به آنها اشاره نمود.

معاون انتقال و تجارت خارجی شرکت توانیر نیز بر ضرورت هماهنگی بین مسئولان و کارکنان در جهت اجرای هرچه بهتر برنامه های گذر از پیک سال ۱۴۰۱ تاکید کرد.

محمد اله داد افزود: چرخه خدمت از فردی به فرد دیگر منتقل می گردد ولی این امر نباید ذره ای در خدمت رسانی به مشترکان صنعت برق خلل وارد نماید.

وی شرکت توزیع نیروی برق استان فارس را از جمله شرکت های برتر و موفق درزمینه مدیریت مصرف و اجرای برنامه های عبور از پیک بار دانست و گفت : امیدواریم امسال نیز با همراهی همه جانبه مسئولان دستگاه های اجرایی و مردم فهیم، صنعت برق فارس بتواند از پیک تابستان سال جاری با موفقیت عبور نماید. 

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان فارس نیز با مهم توصیف کردن منابع انسانی در هر سازمان، اظهارداشت:  نیروی انسانی مهم‌ترین و ارزشمندترین بخش و عاملی حیاتی در بقای یک سازمان می باشد.

حمیدرضا کریمی فرد افزود: بی تردید با همت و همدلی کارکنان  می توانیم ضمن ارتقای سطح دانش، مهارت و تجربه، سبب تعالی شرکت نیز شویم.

این مقام مسئول یادآور شد: تحول گرایی، بهبود سلامت اداری و ارتقای آن، شایسته سالاری در انتصابات، رعایت عدالت در تمامی شئون، تعامل مثبت و سازنده با ذی نفعان درون و برون سازمانی و همچنین مسئولان استانی و شهرستانی ازجمله رویکردهای پیش روی شرکت است.

وی ابراز کرد: امیدواریم با همکاری کارکنان بتوانیم مجدانه، مدبرانه و مخلصانه خدمات شایسته ای را به مردم استان در حوزه برق عرضه داریم.

حمیدرضا جلایر، سرپرست شرکت توزیع نیروی برق استان فارس نیز در این مراسم، نیروی انسانی را سرمایه مهم هر سازمان دانست و بیان داشت: کارهای مهم با منابع انسانی انجام می شوند نه با ابزار؛  بنابراین با برخورداری از نیروی انسانی کارآمد و با انگیزه، می توان در بسیاری از امور موفق بود.
وی بهترین دستاورد دوران خدمت را عاقبت بخیری و رضایت مردم دانست و ادامه داد: اعتقاد داریم در هر پست و مقامی که هستیم بایستی خدمت گزاری خالصانه و صادقانه را سر لوحه کار خود قرار داده، تا بتوانیم ضمن تحقق اهداف سازمانی و کسب موفقیت، رضایت و خشنودی مشترکان را نیز جلب نماییم.

در این مراسم حمیدرضا کریمی فرد به عنوان مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان فارس منصوب و از خدمات حمیدرضا جلایر سرپرست شرکت تقدیر شد.