شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#پایتخت#فلسطین#قدس

زیاد نخاله: قدس پایتخت ابدی فلسطین و وحدت مقاومت یک ضرورت است

زیاد نخاله: قدس پایتخت ابدی فلسطین و وحدت مقاومت یک ضرورت است

دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین اعلام کرد که قدس پایتخت ابدی فلسطین است و عملیات شمشمیر قدس همچنان می‎تواند فرصتی برای یکپارچگی و وحدت ملت و مقاومت فلسطین باشد.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم،«زیاد النخاله» دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین در کنفرانس بزرگ ملی در نخستین سالگرد نبرد شمشیر قدس اعلام کرد: رژیم  غاصب صهیونیستی برای اولین بار با این حقیقت رو به رو شد که ملت فلسطین توانایی مقاومت دارد و می‌تواند تا آخر پای مقاومت بایستد.

زیاد النخاله تاکید کرد: رژیم صهیونیستی تلاش می‌کند تا وحدت فلسطینی‌ها را از بین ببرد  و ما را از جهاد بازدارد، اما باید در همه حال مقاومت را ادامه دهیم.

 النخاله تاکید کرد: من از همه فلسطینی‌ها می‌خواهم که وحدت جبهه داخلی را به دور از روحیه حزب گرایی  تقویت کنند. وحدت ملت فلسطین برای حمایت از مقاومت و استمرار آن ضروری است.

وی در ادامه افزود: وحدت و یکپارچگی میان گروههای مقاومت در راستای حفظ انسجام در میدان های نبرد ضروری است و نباید اجازه دهیم رژیم صهیونیستی در سطح منطقه‌ای قدرت پیدا کند و باید در همه میادین با تمام قوا و نیرو تلاش کنیم  و  در تمامی عرصه ها حضور فعال داشته باشیم.

زیاد النخاله تاکید کرد: قدس پایتخت ابدی فلسطین است و ما هرگز اقدامات رژیم صهیونیستی در راستای یهودی‎‌سازی قدس را قبول نخواهیم کرد؛ حتی اگر هزینه آن حضور مداوم در میدان نبرد باشد.

دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین  افزود: تقویت محوریت قدس در همه مسائل ضروری است باید وحدت محور مقاومت در منطقه حفظ شود.

وی همچنین افزود: صحبت از دستاوردهای خود در نبرد شمشیر قدس کافی نیست، بلکه وظیفه ما این است که این دستاوردها را تقویت کنیم .

اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس نیز  در سخنانش در کنفرانس بزرگ ملی در نخستین سالگرد نبرد شمشیر قدس گفت: «نتایج نبرد شمشیر قدس محدود به فلسطین نبود؛ بلکه نتایج آن راهبردی و در سطح جهانی بود».

وی افزود: «در پی پیامد‌های نبرد شمشیر قدس، مسئولان رژیم اشغالگر در برهه گذشته برای جلوگیری از برخورد با غزه تلاش کردند. از جمله نتایج نبرد شمشیر قدس این بود که خاک‏ و ملت فلسطین را متحد کرد.»

انتهای پیام/