شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#سال 2018#رئال مادرید#فوتبال#تیم فوتبال

کروس: لیورپول نسبت به سال ۲۰۱۸ تیم بهتری است/ دوست داشتم زیر نظر کلوپ بازی کنم

کروس: لیورپول نسبت به سال 2018 تیم بهتری است/ دوست داشتم زیر نظر کلوپ بازی کنم

هافبک تیم فوتبال رئال مادرید درباره فینال لیگ قهرمانان اروپا، یورگن کلوپ، لیورپول و احتمال پیوستن روبرت لواندوفسکی به بایرن مونیخ اظهارنظر کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تونی کروس در گفت‌وگو با نشریه آلمانی «بیلد» آلمان با اشاره به قهرمانی رئال مادرید در لالیگا و رسیدن تیم تحت‌هدایت کارلو آنچلوتی به دیدار فینال لیگ قهرمانان اروپا گفت: بازی‌هایی در این فصل بود که هیچکس باور نمی‌کرد ما برنده شویم. ما هرگز بخت قهرمانی نبودیم. تیم‌هایی هستند که نمی‌توانند به روش ما بازگشتی رؤیایی داشته باشند.

وی همچنین در تمجید از هم‌تیمی فرانسوی‌اش که در موفقیت‌های این فصل رئال نقش پررنگی داشته، اظهار داشت: شاید نقش بنزما پس از جدایی کریستیانو رونالدو کمی تغییر کرد اما این بدین معنی نیست که او برای دیگر هم‌تیمی‌هایش خلق موقعیت نمی‌کند. کریم هنوز هم برای هم‌تیمی‌هایش خلق موقعیت می‌کند. حالا هشت سالی می‌شود که با بنزما همبازی و به کیفیت بازی او واقف هستم.

هافبک آلمانی کهکشانی‌ها در خصوص کسب پنجمین قهرمانی‌اش در لیگ قهرمانان اروپا اظهار داشت: این هدفم است اما زیاد به رکوردهای شخصی اهمیت نمی‌دهم. ما می‌خواهیم در پایان این فصل و پس از شکست دادن بسیاری از رقبای سرسخت، با قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا به خودمان پاداش دهیم.

وی در ادامه درباره رویارویی با لیورپول در فینال لیگ قهرمانان و مقایسه این تیم با تیم فینال 2018 یادآور شد: لیورپول در مقایسه با سال 2018 تیم بهتری است. آنها به صورت تیمی پیشرفت کرده‌اند. یورگن کلوپ کاری فوق‌العاده در لیورپول انجام داده است و به نظرم او سفیر برجسته‌ای برای آلمان است. مطمئناً دوست داشتم زیر نظر کلوپ بازی کنم. دورتموندِ تحت‌هدایت یورگن عالی بود. او در لیورپول هم تیمی در کلاس جهانی ساخت. کلوپ مربی موفقی است.

کروس در پایان درباره احتمال پیوستنش هم‌تیمی پیشنش به بارسلونا خاطرنشان کرد: لواندوفسکی؟ نمی‌توانم بگویم که احتمال وقوع این اتفاق را دوست دارم، چون در این صورت رقیب ما قوی‌تر خواهد شد.

انتهای پیام/