تیم های لیگ برتری به دنبال جذب ستاره پرسپولیس
رضا اسدی ، هافبک تیم فوتبال پرسپولیس در تابستان سال گذشته با قرارداد یکساله و انتقالی پر سر و صدا به جمع سرخپوشان پیوست. حالا قرارداد این بازیکن در پایان فصل به اتمام می‌رسد و گمانه‌زنی‌هایی درباره آینده او مطرح شده است. این درشرایطی است که یحیی گل‌محمدی هنوز درباره ماندن این بازیکن برای فصل آینده تصمیم‌گیری نکرده و البته شنیده می‌شود که خود او تمایل دارد در پرسپولیس بماند. این در شرایطی است که در هفته‌های گذشته خبر‌هایی منتشر شد که اسدی از تیم بوریرام تایلند پیشنهاد مالی سنگینی دریافت کرده، اما او بار‌ها اعلام کرده که اولویت اولش تیم پرسپولیس است. در این رابطه خبرنگار میدان، مصاحبه‌ای را با علی خماند، مدیربرنامه رضا اسدی ترتیب داد تا از اوضاع او برای فصل آینده جویا شود.

مدیربرنامه اسدی درباره پیشنهادات او گفت:پیشنهاد رسمی باشگاه بوریرام تایلند به دست ما رسیده، اما رضا اسدی حتی نیامده به این برگه‌ی پیشنهاد نگاه کند. او حرفه‌ای است و گفت اجازه بده فصل تمام شود و بعد از آن تصمیم‌گیری کنیم. قرارداد رضا اسدی بعد از دو بازی آینده به پایان می‌رسد و منتظر پیشنهاد باشگاه پرسپولیس هستیم تا آن را بررسی کنیم. باشگاه پرسپولیس، باشگاه بزرگی است و نمیتوان سر آن منت گذاشت. خانواده رضا همگی پرسپولیسی هستند و او هیچوقت برای این باشگاه شرط و شروط نگذاشته است.

تیم های لیگ برتری به دنبال جذب ستاره پرسپولیس

مدیربرنامه اسدی در رابطه با اینکه آیا او از باشگاه‌های ایرانی هم پیشنهاد دارد یا خیر، گفت:بله. رضا اسدی از دیگر باشگاه‌های بزرگ ایرانی هم پیشنهاد دریافت کرده، اما قطعا اولویت اولش پرسپولیس خواهد بود.