شهرخبر

پیگیری حوادث بازی جنجالی تراکتور و پرسپولیس/ ۳ مسول از تبریز به تهران آمدند

مسئولان باشگاه تراکتور و استان آذربایجان شرقی برای پیگیری مسائل مربوط به بازی نیمه تمام هفته بیست و هشتم لیگ برتر با پرسپولیس به تهران آمدند.

پیگیری حوادث بازی جنجالی تراکتور و پرسپولیس/ ۳ مسول از تبریز به تهران آمدند

پس از بروز حواشی مختلف در دیدار تراکتور و پرسپولیس در هفته بیست و هشتم لیگ برتر که سبب نیمه تمام ماندن این بازی شد، امروز تعدادی از نمایندگان باشگاه تبریزی البته برخی مسئولان استانی آذربایجان شرقی به تهران آمدند تا پیگیر مسائل مربوط به این مسابقه جنجالی شوند.

میر معصوم سهرابی (مدیرعامل باشگاه تراکتور) ستوده نژاد (مدیرکل ورزش و جوانان استان) خاکزاد (دبیر هیات فوتبال استان) نماینده استاندار و مشاور حقوقی باشگاه تراکتور هیاتی هستند که از تبریز عازم تهران شده‌اند.

این نفرات امروز با حضور در فدراسیون فوتبال، وزارت ورزش و سازمان لیگ مستندات خود را در مورد بازی با پرسپولیس ارائه می‌دهند.

محمدرضا زنوزی، مالک تراکتور پس از این بازی به تمام ارکان باشگاه اعلام کرده باید گزارش‌های کاملی را از اتفاقات بازی با پرسپولیس آماده کرده و در اختیار مراجع ذی ربط قرار بدهند. همچنین عابدین خرم، استاندار آذربایجان شرقی نیز به تمامی دستگاه‌های اجرایی این استان دستور داده در مورد پیگیری موضوع و احقاق حق تراکتور نهایت همکاری را با این باشگاه داشته باشند.