شهر خبر

نظری در صحن مجلس:

کالاهای اساسی باید ارزان و در دسترس مردم باشد

کالاهای اساسی باید ارزان و در دسترس مردم باشد

نماینده مردم خلخال در مجلس شورای اسلامی گفت: جدیت و قاطعیت سازمان تعزیرات حکومتی در مقابله با گران فروشان و ارزان و در دسترس بودن کالاهای اساسی بسیار مهم است.

به گزارش خبرنگار مهر، سید غنی نظری در جلسه علنی امروز (یک‌شنبه، یکم خرداد ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود خطاب به وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، گفت: کارگزاران مخابرات روستایی مشکلات زیادی دارند و لازم است در خصوص تعیین تکلیف این افراد که با حقوق بسیار اندکی فعالیت می‌کنند و امنیت شغلی ندارند، اقدام لازم انجام شود.

نماینده مردم خلخال در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: حقوق و مزایای بازنشستگان مخابرات که ۳۰ سال کار و تلاش کرده‌اند، پرداخت نمی‌شود و این افراد چندین ماه است که به دنبال احقاق حقوق خودشان هستند.

وی تأکید کرد: در خصوص وضعیت نامناسب تلفن ثابت در شهرها و روستاها و کمبود شدید ADSL برای استفاده شهروندان از اینترنت به وزیر ارتباطات مجدداً تذکر می‌دهم و باید این مشکل هر چه زودتر مرتفع شود.

نظری در تذکری خطاب به وزیر کشور، گفت: به وضعیت معیشتی دهیاران توجه کافی نمی‌شود. حقوق آن‌ها کم است و نبود امنیت شغلی یکی دیگر از مشکلات آنان است.

نماینده مردم خلخال در مجلس شورای اسلامی با اشاره به گرانی کالاهای اساسی، گفت: گرانی‌ها فشار زیادی را به مردم تحمیل می‌کند، نباید برای اینکه جراحی اقتصادی در حال انجام است، مردم تحت فشار قرار گیرند.

وی تاکید کرد: جدیت و قاطعیت سازمان تعزیرات حکومتی در مقابله با گران فروشان، ارزان بودن و در دسترس بودن کالاهای اساسی بسیار مهم است.